E39 tour som si kupil po E36 coupe. Postreh je taky, ze oproti coupe sa citim ako vo velkom priestrannom aute, samozrejme ze aj je
Na aute je citit ako bolo pisane ze je to kus zeleza. Vydrzi vela, ja ju drtim po BA cestach od kupy denne. Investicie do auta su znacne, vsetky diely su o nieco drahsie ako napr na 3er, teda pokial sa bavime o normalnych znackovych dieloch. Kym napr na 3er nakupis diely na repas prednej napravy do cca 300€ na 5er sa hybes nad 400€ u LMO a to musis hladat kde a co kupit. Niesu tam zaratane tlmice samozrejme. Napr taka elementarna vec akou su pneu su cca o 20€ na 1 pneu drahsie ako u 3er kvoli menej standardnemu rozmeru.
Hlavne je pohladat dobry kus, moja skusenost je taka, ze aj na prvy pohlad sa moze zdat ze je vsetko v poriadku a potom to je studna na penaze.
Dam ti jednu dobru radu, ked otvoris kapotu a uvidis niekde izolacku na hadiciach, alebo cerveny silikon, zavri ju, podakuj sa a kasli na take auto. Ak niekto nieje ochotny dat 25€ za vzduchovu hadicu, v akom bude stave zvysok auta? Toto samozrejme plati na vsetkom co jazdi.
E39 je super, ako bolo spomenute pozeraj facelifty, maju povacsine vyssiu vybavu. Urci si priority co od auta chces a co ma mat a podla toho sa zameraj na konkretny kus.
podla seba:chcel som strieborny kombik, automat, minimalne 523i doublevanos (nie kachle, jazdim mesto), samozrejmost 2 zonova klima (zaklad), plne elektricke okna, tempomat, bez nivo. Vyhrievane sedacky a siber, na tom som vsak netrval.
A co mam? Strieborny tour 523iA rok 1999 s prevodovkou 5HP19, klima, okna, sportsitze, tempomat, ma to tazne. Takze to co som chcel som si nasiel.
Chutovky ako 530i sa hladaju tazko, je to nedostatkovy tovar a preto je aj adekvatna cena. Najviac najdes v ponuke 530D, tam vsak opatrne.
Drzim palce.
radosť - jazda - bmw :.... vieme o čom ten slogan je
jetzt?
ex E39 523iA touring (sporak LPG)
ex E36 coupe 320i