... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK

reklamne predmety bmwklub.sk
 
hessy

Re: navigacia

Utorok, 24. Marca 2015, 12:43

no neviem. Ja mam navi garmin v renaulte a to pracujem ako sofer po EU a v celej EU som mal za 5rokov problem najst adresu len raz a aj to kvoli novej ceste. Dalej ked vojdem do tunela pod gracom cca 20KM stale mi ukazuje kam mam ist. Kazda lepsia navi ma aj offline rezim do ktorej sa prepne pri srate signalu v tunely. Dalsiu vec mam aj traffic info a vcelku uspesne mi hlasy zacpy samozrejme okrem slovakistanu lebo tu to nemame :roll: Navi stala 220e mam ju uz 2,5roka v kuse a ako hovorim nemam s nou ziaden problem ako hovorite a to jazdim celu EU 8-[
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: navigacia

Utorok, 24. Marca 2015, 12:51

PeqpeK napísal:
1) ja zadavam hlasovo adresu, ale da sa aj cislo vytocit, skor ale pouzivam zoznam, vyskusam na CCC niekedy
2) su mapy ktore maju tzv speedcams :) nemam to otestovane ci je dostat tuto verziu aj pre SK, online hlasenia funguju cez TMC, bohuzial nie na SK
3) ten, co to robil podla mna ani nevie, kde nejake SK je a je mu to ukradnute :)

co z toho vyplyva? ze zijeme v zlej krajine, treba opustit ficoland


Aj ja hlasovo vytacam (pokusam sa), ked telefonujem v aute, ale na systeme je vidno, ze vznikol takmer pred 15 rokmi (ako pise Airbone), jednak je to dost tazkopadne a pomale (kazdy prikaz si to nechava potvrdit a dost mu to trva) a jednak CCC nejako nechce chapat mojim pokynom v nemcine... (prepnut CCC na zadavanie hlasovych pokynov v AJ je sice mozne, ale vraj je to dost zlozite a treba na to nejaky speci kod priamo z Mnichova - tak mi bolo povedane), nehovoriac o tom, ze slovenske mena tej germanskej masine velmi nevonaju... :mrgreen:
zadavat adresu do navigacie som vzdal po niekolkych marnych pokusoch, pretoze to vzdy spustilo nejaku inu funkciu, nez som chcel...