- ja som dostal najskor mailom odpoved zo servisu ze ano zvolavacia akcia je ale moje vozidlo tam nespada
- nasledne som zodvihol telefon a povedal technikovi ze ale ja tam tu retaz pocujem suchotat a ci je sanca, ze BMW to uzna a bude participovat na oprave
- na to mi bolo povedane, ze je to mozne, treba prist do servisu, kde to prezru, zdokumentuju, ofotia si servisnu knizku a poslu na posudenie do Nemecka
- vyssie uvedeny bod som absolvoval tento utorok (t.j. vcera)
- bol som v servise asi hodinu a pol. kedze bolo suchotavy rozvod pocut aj na volnobehu tak mu to ako dokaz stacilo, potom len zobral auto dnu kde to vsetko zdokumentoval a napichol na diagnostiku (za tu som platil 13 eur)
- ide o to, ze ked auto nespada do zvolavacky, tak to nevylucuje participaciu BMW na vymene rozvodov ak aj napriek nespadaniu do zvolavacky su vadne, ale ze za servisne ukony, ktore sluzia na zdokumentovanie, diagnostiku atd treba platit, to je najlepsie zavolat do servisu a opytat sa ich
- teda vcera poslali zapisnicu s videom ako mi to susti a ofotenou servisnu knizku do Nemecka a ze pockame nejake 2 dni, kym pride z Nemecka odpoved.
- posledna vec, tym ze auto nespada do zvolavacky, a BMW by uznalo chybu, tak uhradzaju hruby material (samotne retaze, napinaky atd co tam este treba), ja ako zakaznik musim platit naplne a spotrebny material, co mi povedal ze je cca 150 - 200 eur.. ked som si prepocital ze ci zaplatim 200 eur alebo 1500 v BMW za rozvody, tak za pokus to stalo. takze cakam na vyjadrenie z Nemecka
tu su moje videa, ako to susti (najlepsie to pocut na druhom videu, akonahle pootvorim soferove dvere). Pocut to vsak aj na prvom, aj ked fukal vietor ako pri***any.. :)