... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Doodoo8
Autor témy
Príspevky: 130
Registrovaný: 7.9.2008
Auto: e39,e34, 2,0i
Kraj: Košický
Bydlisko: MI

e60 525 xd

Streda, 17. Decembra 2014, 14:10

Cavte chlapi,..poradte naco si davat pozor pri kupe e60 je to 525 stvorkolka 2008r.v..to auto povodne bolo v BA spz BA754ZZ..diesle som doteraz nemal tak mam trocha obavy..co skontrolovat..?odfotil som zadne dvere ten roh je trocha pohybany len neviem odcoho trebalo to lepsie odfotit..cena je 12500..dik za rady..
Prílohy
WP_20141216_014.jpg
WP_20141216_013.jpg
WP_20141216_012.jpg
WP_20141216_011.jpg
WP_20141216_010.jpg
WP_20141216_007.jpg
WP_20141216_006.jpg
 
Užívateľov profilový obrázok
Doodoo8
Autor témy
Príspevky: 130
Registrovaný: 7.9.2008
Auto: e39,e34, 2,0i
Kraj: Košický
Bydlisko: MI

Re: e60 525 xd

Piatok, 19. Decembra 2014, 13:25

Nikto nic,..?..chcel som vediet ako je to zo spolahlivostou vtejto verzii, ci nedat prednost radsej benzinu 2,5-3,0l..vsetko ma svoje vyhody nevyhody,..pytam sa len preto lebo doteraz som mal skusenosti len s benzinovymi motormi..len tych nejak vela niet navyber od 2008 co sa tyka e60..aj ci by mi to vedel niekto preklepnut to auto,..
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7481
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: e60 525 xd

Piatok, 19. Decembra 2014, 16:38

Doodoo8 napísal:
Nikto nic,..?..chcel som vediet ako je to zo spolahlivostou vtejto verzii, ci nedat prednost radsej benzinu 2,5-3,0l..vsetko ma svoje vyhody nevyhody,..pytam sa len preto lebo doteraz som mal skusenosti len s benzinovymi motormi..len tych nejak vela niet navyber od 2008 co sa tyka e60..aj ci by mi to vedel niekto preklepnut to auto,..

ja by som uprednostnil diesel pred benzinom v tomto pripade...ci uz spotreba ale aj spolahlivost je myslim lepsia...
preklepnut by som ti ho vedel jedine na mieste, ale kedze si na druhej strane republiky, tak to asi nema moc zmysel :)
 
Milan.B
Príspevky: 63
Registrovaný: 2.6.2013
Auto: BMW E46 318i
Kraj: Bratislavský

Re: e60 525 xd

Piatok, 19. Decembra 2014, 18:14

ja si zase nemyslim ze diesle v e60 su spolahlivejsie
konecne mam svoje prve BMW :)
 
Užívateľov profilový obrázok
Doodoo8
Autor témy
Príspevky: 130
Registrovaný: 7.9.2008
Auto: e39,e34, 2,0i
Kraj: Košický
Bydlisko: MI

Re: e60 525 xd

Piatok, 19. Decembra 2014, 19:32

Tak to je skoda ked si z opacnej strany,chlapik ho kupil v auguste chce ho predat lebo chce kombik viac miesta tak ho predava,zevraj ked ho kupoval tak si ho v bavarii preveroval,kilometre sedia podla overenia stk,..prva kontrola bola 2012 150tisickm,teraz 2014 170tisic km,..toby sedelo,...neviem co vsetko by ukazalo na diagnostike?..na palub pocitaci ukazalo ze je vsetko v poriadku,..to chcem vediet ako to je s xdckami..a dieslom,ja mal benziny doteraz a stym som spokojny hoci ma laka diesel..koho by som tu z vychodu od Mi nasiel coby mi ho čekol cez diagnostiku?
 
Užívateľov profilový obrázok
sandrito
Príspevky: 1921
Registrovaný: 29.8.2012
Auto: BMW e61 530d LCi
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Poprad

Re: e60 525 xd

Piatok, 19. Decembra 2014, 21:08

Ja by som to nebral. Z dovodu je to x-ko co ti zbytocne dviha spotrebu a 4x4 na limuzine? Asi s tym nebudes jazdit po horach takze to nema vyznam podla mojho nazoru a hlavne je tam slabsi naftovy 3-liter ked tak pre 5tku 530d a neviem si predstavit jazdit s 530i to musi zrat jak prasa a hlavne v dialnicnom tempe. Ja som jazdil, alebo vlastnil tiez len diesle aj ked malych objemov, ale diesel je vykonny a usporny. A este na 5-torke manual :roll: [-(
Ex:Fiat Punto
Ex:Suzuki Swift
EX:Pugeot 208
VW Passat R6 SFI 4motion
BMW e46 320d
BMW e61 530xd
http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-au ... 96153.html" onclick="window.open(this.href);return false;
 
Užívateľov profilový obrázok
Gabo10
Príspevky: 1319
Registrovaný: 13.7.2013
Auto: E39 530iA
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Lučenec

Re: e60 525 xd

Piatok, 19. Decembra 2014, 21:25

sandrito napísal:
neviem si predstavit jazdit s 530i to musi zrat jak prasa a hlavne v dialnicnom tempe. [-(

S 530i sa dá sa jazdiť v pohode pod 11 litrov...kamarát to má v automate a jazdí za 13 litrov kombinovanú a auto nejako nešetrí extrémne...

vid ľudia z fora na e90 30i tiež jazdia veľmi dobré spotreby a váhovo to nieje veľký rozdiel medzi e90 a e60
Ľudia, ktorí tvrdia, že sa nedá, nemajú zavadzať ľuďom, ktorí veria, že sa dá.....
[E39 530iA] Daily car
[E39 530D] socialne presúvadlo EX
 
Užívateľov profilový obrázok
sandrito
Príspevky: 1921
Registrovaný: 29.8.2012
Auto: BMW e61 530d LCi
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Poprad

Re: e60 525 xd

Piatok, 19. Decembra 2014, 22:00

Myslim, ze benzin bude vo vyhode tym, ze ma mensie naklady na udrzbu a je to konstrukcne motor sportovejsi myslim tym nie taky krochtac ako diesel, ale nikdy nebude konkurovat dieslu ktory sa hodi na dlhe trate ma silu a nizku spotrebu oproti benzinu rovnakeho obsahu...Tot moj nazor.
Ex:Fiat Punto
Ex:Suzuki Swift
EX:Pugeot 208
VW Passat R6 SFI 4motion
BMW e46 320d
BMW e61 530xd
http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-au ... 96153.html" onclick="window.open(this.href);return false;
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7481
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: e60 525 xd

Sobota, 20. Decembra 2014, 12:17

sandrito napísal:
Myslim, ze benzin bude vo vyhode tym, ze ma mensie naklady na udrzbu a je to konstrukcne motor sportovejsi myslim tym nie taky krochtac ako diesel, ale nikdy nebude konkurovat dieslu ktory sa hodi na dlhe trate ma silu a nizku spotrebu oproti benzinu rovnakeho obsahu...Tot moj nazor.

prosim si konkretne priklady v com je benzin vyhodnejsi v nakladoch na udrzbu

sandrito napísal:
Ja by som to nebral. Z dovodu je to x-ko co ti zbytocne dviha spotrebu a 4x4 na limuzine? Asi s tym nebudes jazdit po horach takze to nema vyznam podla mojho nazoru a hlavne je tam slabsi naftovy 3-liter ked tak pre 5tku 530d a neviem si predstavit jazdit s 530i to musi zrat jak prasa a hlavne v dialnicnom tempe. Ja som jazdil, alebo vlastnil tiez len diesle aj ked malych objemov, ale diesel je vykonny a usporny. A este na 5-torke manual :roll: [-(

ten motor sa da bezproblemov nachipovat na vykon 530 a aj viac, so zachovanim nizsej spotreby...narozdiel od automatov v tomto pripade odpada risk odfajcenia automatu, takze ja by som do toho urcite siel

co sa tyka xdrive, v zime je to plus, cez leto je to pol litra navyse spotreba, ale zase su ludia, ktori nemaju radi pretacavost...

Doodoo8 napísal:
Tak to je skoda ked si z opacnej strany,chlapik ho kupil v auguste chce ho predat lebo chce kombik viac miesta tak ho predava,zevraj ked ho kupoval tak si ho v bavarii preveroval,kilometre sedia podla overenia stk,..prva kontrola bola 2012 150tisickm,teraz 2014 170tisic km,..toby sedelo,...neviem co vsetko by ukazalo na diagnostike?..na palub pocitaci ukazalo ze je vsetko v poriadku,..to chcem vediet ako to je s xdckami..a dieslom,ja mal benziny doteraz a stym som spokojny hoci ma laka diesel..koho by som tu z vychodu od Mi nasiel coby mi ho čekol cez diagnostiku?

tu nejde len o pocitacovu diagnostiku, ja by som sa v prvom rade zameral na to, ci to nebola polepena buracka, zamerat sa na vsetky choroby co tieto modely maju (to su veci co ta cakaju a neminu), plus veci co treba v blizkej buducnosti riesit (a to vieme, ze u e60 snad neexistuje jediny diel, ktory by bol naozaj lacny), tu je velky priestor na dohodu na cene
ty ako clovek, co take auto este nemal si niektorych veci vobec nemusis vsimnut a pridu ti ze to tak ma byt aj ked mnohokrat nemusi :)
 
Užívateľov profilový obrázok
Doodoo8
Autor témy
Príspevky: 130
Registrovaný: 7.9.2008
Auto: e39,e34, 2,0i
Kraj: Košický
Bydlisko: MI

Re: e60 525 xd

Sobota, 20. Decembra 2014, 18:45

Presne to chcem vediet,poradit sa stym kto ma skusenosti stym motorom aj stym ze je to stvorkolka,..neviem co zvykne odchadzat na 4x4 na jednej strane to neni zla vec pohon vsetkych styroch kolies ale nadruhej strane je tam naviac prevodovka klby aaa doteraz v mojej e39 stym priblem neni co sa tyka pohonu lebo je to klasika zadny a mam stoho trocha nedobry pocit ci ist dotoho ci nie,aj ci sa dat do diesla a ktomu su tam tie swirl klapky ci jak sa tomu nadava,hoci som tu sa toho uz cosi nacital ze sa to da poriesit..ono je to tak kto ma diesla stale neda na to dopustit asi a kto benzin tak je spokojny s benzinom..Tiez sa mi zda ze udrzba takeho benzinu je lacnejsia ako diesla nema sa v benzinoch co pokaslat alebo menej ako u diesla,jasne ked ma niekto noveho diesla tak moze byt kludny ale pri jazdenke okolo 200tisic ?...ako ja mam v podstate uz 15rokov len benzinove najprv e34ku teraz e39..stou 34kou som bol max spokojny,kupoval som ju mala 170tisic jak som ju predaval mala 360tisic a co sa tyka motora som donho ani nesahol,vymenil vnom sviecky oleje ako ma byt a motor isiel krasne,s e39 tiez ten isty motor benzin 2,0l stym som nebol velmi spokojny dokedy som v nom nevymenil motor..vtom som menil indukc.cievky najprv,potom sa rozcvakali hydrostely a nakoniec som vymenil motor,ta e39 bola zbrkla kupa trocha,zapacila sa mi farba aa ine som nepocul hoci posluzila tiez..aj zatial sluzi..vsetko ma svoje vyhody nevyhody,rizika,len je lepsie predchadzat ak sa da..
 
Užívateľov profilový obrázok
Doodoo8
Autor témy
Príspevky: 130
Registrovaný: 7.9.2008
Auto: e39,e34, 2,0i
Kraj: Košický
Bydlisko: MI

Re: e60 525 xd

Sobota, 20. Decembra 2014, 18:59

Tak ako si napisal,pre mna co som diesel nemal co sa tyka Bmw tak neviem ako to ma bezat zvuk chod motoru,mne sa moze zdat ze ide ok,a priom moze byt uz nacaty alebo neviem.Mal som diesla ale to bolo strasne davno 2,0l tdi fiat croma,..ale odvtedy sa toho vela zmenilo co sa tyka dieslov,..previezol som sa asi 10km na tom aute ale len tak pianko,troska som mu dupol ale to pocas takej kratkej jazdy asi nic velmi nezistim,turbo nebolo pocut zeby piskalo,..jak sa motor zohrial vytiahol som mierku oleja aa nenasledovalo nic,myslim tym ziadne fucanie cez mierku,toby bolo uz nieco stym motorom myslim.Tak som raz skusal SuperB 2l diesel,..motor bezal ako hodinky,len co som vytiahol risku oleja tak ten motor dychal ci fucal neviem ako to nazvat,ale bolo to ako moja Croma ked uz potrebovala GO..mozno sa tu zbytocne rozpisujem a najlepsie by bolo asi sadnut do toho auta a sa vybrat niekde do Bavarie najblizsie asi Ke a dat ho skontrolovat..
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7481
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: e60 525 xd

Nedeľa, 21. Decembra 2014, 00:35

25d LCI klapky v sani nemali...co sa tyka xdrive, myslim, ze tam nejaky motorcek resp plastove ozubenie na actuatore ktore ma na starosti rozdelenie krutiaku medzi predok a zadok robilo problemy, dalo sa myslim opravit aj v domacich podmienkach, alebo vymenit nie moc draho...
ano vzdy to mozes dat do bavarie pozriet, otazkou je ze na kolko im veris...poznam cloveka jedneho osobne, ktory si pred kupou dal auto do bavarie pozriet a povedali mu, ze je super...hadaj aka bola realita
 
Užívateľov profilový obrázok
lulu991
Príspevky: 557
Registrovaný: 4.9.2012
Auto: BMW 330xd
Kraj: Prešovský

Re: e60 525 xd

Nedeľa, 21. Decembra 2014, 09:01

PeqpeK napísal:
25d LCI klapky v sani nemali...co sa tyka xdrive, myslim, ze tam nejaky motorcek resp plastove ozubenie na actuatore ktore ma na starosti rozdelenie krutiaku medzi predok a zadok robilo problemy, dalo sa myslim opravit aj v domacich podmienkach, alebo vymenit nie moc draho...
ano vzdy to mozes dat do bavarie pozriet, otazkou je ze na kolko im veris...poznam cloveka jedneho osobne, ktory si pred kupou dal auto do bavarie pozriet a povedali mu, ze je super...hadaj aka bola realita

len na margo actuatoru v xdrive rozvodovke o ktorom pises...pokial viem, 5ka ma actuator rovnaky ako 3ka, ktore maju ozubenie uz kovove....Plastove ozubenie maju X5/X3, pricom to plastove koliesko sa da za par eur kupit a vymenit (uz byva aj zosilene) pripadne stacilo ozubene koliesko otocit o 180 stupnov a zase to nejaku chvilu vydrzalo, kym sa nevydralo aj tam ...Na 3ke (a zrejme teda aj na 5ke) sa nahrada toho kovoveho slimaka v actuatore neda nikde najst a je treba kupovat novy actuator...diel + vymena oleja v rozvodovke + praca vychadza na nejakych 500 eur v servise, ale samotny actuator si je mozne vymenit aj doma, ak je niekto zrucnejsi...treba ale potom zmazat ak sa nemylim adaptacne hodnoty v rozvodovke (ale to teraz neviem ci kvoli vymene oleja alebo kvoli novemu actuatoru mi robili) ;)
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7481
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: e60 525 xd

Nedeľa, 21. Decembra 2014, 09:54

lulu991 napísal:
len na margo actuatoru v xdrive rozvodovke o ktorom pises...pokial viem, 5ka ma actuator rovnaky ako 3ka, ktore maju ozubenie uz kovove....Plastove ozubenie maju X5/X3, pricom to plastove koliesko sa da za par eur kupit a vymenit (uz byva aj zosilene) pripadne stacilo ozubene koliesko otocit o 180 stupnov a zase to nejaku chvilu vydrzalo, kym sa nevydralo aj tam ...Na 3ke (a zrejme teda aj na 5ke) sa nahrada toho kovoveho slimaka v actuatore neda nikde najst a je treba kupovat novy actuator...diel + vymena oleja v rozvodovke + praca vychadza na nejakych 500 eur v servise, ale samotny actuator si je mozne vymenit aj doma, ak je niekto zrucnejsi...treba ale potom zmazat ak sa nemylim adaptacne hodnoty v rozvodovke (ale to teraz neviem ci kvoli vymene oleja alebo kvoli novemu actuatoru mi robili) ;)

diky za opravu :) kazdopadne nie je to draha oprava :)
 
Užívateľov profilový obrázok
Doodoo8
Autor témy
Príspevky: 130
Registrovaný: 7.9.2008
Auto: e39,e34, 2,0i
Kraj: Košický
Bydlisko: MI

Re: e60 525 xd

Nedeľa, 21. Decembra 2014, 20:43

Aha,takze realita bola ina ako ukazala kontrola..cize na takej kontrole asi velmi nepochodim pokial tam neni nejaky odbornik.A to zvacsa v takych servisoch sa odbornici velmi nenachadzaju,to poznam v aj tu z fora z pribehou..Ked tak skusim jedneho majstra na diesle skusim dobavit uneho ci mi nato auto nemrkne,len to zee ty majstri maju staale kopu roboty aaa odpoved zee prid o tyzden,dva..no dobre..Tak stym pohonom vsetkych kolies co sa tyka poruchovosti to neni az tak zle?..da sa to relativne opravit aj v garazi ked staci vymenit to ozubenie?..ako sa to prejavuje ked sa to porucha?da sa natom jazdit?alebo sa nepohnem z miesta ked vo vsetkom je uz elektronika?..vtom motore uz niesu tie swirl klapky?..tie sa nachadzali len v autach do 2007 predfacelift?..

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 24 neregistrovaných