... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

mmracing.sk
 
BrunoSoprano
Autor témy
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: M57/ nestretol sa už niekto s týmto ?

Utorok, 21. Októbra 2014, 00:03

csuka530d napísal:
ja jednoznacne tvrdím že je to hlavná remenica a to z postrehu

prednedávnom som menil motor v roveri a vsetko ostalo pôvodné okrem hlavnej remenice a samozrejme bloku motora.

remenica bola na novom polomotore a po kompletnom poskladaní pôvodných sponovákov a kladiek to začalo robiť to drnčanie ako je na videu , zastudena.

s pôvodným motorom to bolo tiché.

http://prebmw.sk/product/remenica-bmw-s ... 8282c22641

a práve tu je dôvod prečo to robí každá druhá m 57 e 39
zrejme cena :-({|=

a keby sa dá o polovicu lacnejšia remenica? v autotechniku je Febi za 157€ http://autotechnik.sk/diely/5343/remeni ... 8840&t=370 , raz som dával taliansku IMPERGOM na m47mičku a išla v pohode, tá je dokonca za 120€ na m57mičku. Niekedy sa vydarí aj im dobrý kus a ked dávajú záruky na tie remenice,tak by sa mali dať vyreklamovať ak by boli šit,predsa nemôžu šiťácke remenice predávať s 2ročnou zárukou :shock: ja by som tak navrhovval, kúpiť lacnejšiu a jak by vybrovala a robila galamatiáš ,tak hneď ju zhodiť a vrátiť naspäť ,nech ju výrobcovi natlačia do huby, že načo sa snažia vyrábať a predávať remenice,ked to nevedia.... za pokus to stojí,lepšie ako 350€ zadeliť za origo remenicu ,to je je už silná káva do 13-14násť ročných tragačov tlačiť také pálky...
 
Užívateľov profilový obrázok
hellrider
Príspevky: 1089
Registrovaný: 2.3.2012
Auto: e39 530d
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA-VT

Re: M57/ nestretol sa už niekto s týmto ?

Utorok, 21. Októbra 2014, 06:47

o tlaceni mi nic nemusis hovorit... ked ta lacnejsia zacne davat priznaky a nerozleti sa bez varovania tak why not.... ja som tak riesil jezka kurenia... dal som lacnejsi, odisiel po 8 mesiacoch takk som ho vyreklamoval, samozrejme uspesne.... to bol MaxGear... potom som vzal Febi.. a jediny rozdiel na pohlad bol v inej krabicke a vyssej cene takze.... story o balicoch je dost. Uvidime no, nateraz musi auto drzat bez investicii :wink:
e39 530d 06/2000 - BledoModreWozitko |

bmwcoding.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Sk1r3x
Príspevky: 768
Registrovaný: 30.11.2011
Auto: AUDI A6 C7
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Šurany

Re: M57/ nestretol sa už niekto s týmto ?

Piatok, 24. Októbra 2014, 12:02

jasná hlavna remenica ak ide o skáčuci remeň a ten drnčiaci zvuk.. iný diel ten zvuk nevytváral nikdy a nikde v tom motore a vždy len kým bolo auto chladné
 
viktor62
Príspevky: 17
Registrovaný: 10.10.2011
Auto: BMW e36 318is coupe
Kraj: Košický

Re: M57/ nestretol sa už niekto s týmto ?

Sobota, 25. Októbra 2014, 09:02

niektorá kladka ti to robí...mne to robí dnes a dnes by som to mal meniť tak potom dám vedieť či to pomohlo :wink:
 
BrunoSoprano
Autor témy
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: M57/ nestretol sa už niekto s týmto ?

Nedeľa, 26. Októbra 2014, 13:23

viktor62 napísal:
niektorá kladka ti to robí...mne to robí dnes a dnes by som to mal meniť tak potom dám vedieť či to pomohlo :wink:


no však aj mne to ide najviac z okolia alternátora a tam je tá šponovacia kladka, tam tuším treba zhodiť aj servočerpadlo a alternátor aby bol prístup zozadu k nej a dala sa vymontovať,takže fajnovo na 3 hodinky robota minimálne. Zaujímavé je že remeň ani kladku netrepe ani žiadne vybrácie nie je vidieť,tak neviem potvrdiť na 100% ,či je to ona ,alebo samotná remenica. Ale ako píšem viac sa odráža zvuk práve spopod alternátora práve tam ,kde je šponovacia kladka na remeň,čo poháňa alternátor .
 
viktor62
Príspevky: 17
Registrovaný: 10.10.2011
Auto: BMW e36 318is coupe
Kraj: Košický

Re: M57/ nestretol sa už niekto s týmto ?

Sobota, 8. Novembra 2014, 15:42

BrunoSoprano napísal:

no však aj mne to ide najviac z okolia alternátora a tam je tá šponovacia kladka, tam tuším treba zhodiť aj servočerpadlo a alternátor aby bol prístup zozadu k nej a dala sa vymontovať,takže fajnovo na 3 hodinky robota minimálne. Zaujímavé je že remeň ani kladku netrepe ani žiadne vybrácie nie je vidieť,tak neviem potvrdiť na 100% ,či je to ona ,alebo samotná remenica. Ale ako píšem viac sa odráža zvuk práve spopod alternátora práve tam ,kde je šponovacia kladka na remeň,čo poháňa alternátor .


tak skúsil som vymeniť napínaciu kladku a jednu vodiacu ktorá bola už hlučnejšia ale ten zvuk naďalej pretrváva tak neviem či to bude v inej kladke alebo hľadať chybu niekde inde no ten zvuk sa podobá skôr na to ako keby nejaký plast vibroval no ale aj to som už skúšal pozrieť a nič
 
BrunoSoprano
Autor témy
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: M57/ nestretol sa už niekto s týmto ?

Utorok, 11. Novembra 2014, 12:46

viktor62 napísal:

tak skúsil som vymeniť napínaciu kladku a jednu vodiacu ktorá bola už hlučnejšia ale ten zvuk naďalej pretrváva tak neviem či to bude v inej kladke alebo hľadať chybu niekde inde no ten zvuk sa podobá skôr na to ako keby nejaký plast vibroval no ale aj to som už skúšal pozrieť a nič

a vymenil si celú šponovaciu kladku aj s napinákom? ak to nepomohlo, tak sme sa zhodli s viecerími,ktorým robí tento pazvuk,že je to remenica
 
Čert
Príspevky: 43
Registrovaný: 15.11.2007
Auto: e36cabro&e39tour
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Bytča

Re: M57/ nestretol sa už niekto s týmto ?

Štvrtok, 13. Novembra 2014, 22:11

BrunoSoprano napísal:
a vymenil si celú šponovaciu kladku aj s napinákom? ak to nepomohlo, tak sme sa zhodli s viecerími,ktorým robí tento pazvuk,že je to remenica

je o remenica.
 
Užívateľov profilový obrázok
ROKI49
Príspevky: 2998
Registrovaný: 10.8.2012
Auto: G20 330i
Kraj: Bratislavský

Re: M57/ nestretol sa už niekto s týmto ?

Piatok, 14. Novembra 2014, 12:10

Chalani, mam dlhodobry problem a to ze v tahu to medzi 2500-3000 otackami zacne pohvizdovat, zvuk ako robi hvizdajuca kladka/lozisko. Robi to len v tychto otackach, bolo mi povedane, ze to je lozisko kardanu, kedze to uz hrkoce obcas a autom vibruje. Ale aj tak mi to neda, ze to robi len v tych otackach, aj to iba pri plnom plyne, kedy to auto fakt poriadne zabere. Preto rozmyslam nad remenicou, moze taketo pazvuky robit aj ona? Pri starte a vypnuti a na volnobehu to nerobi ziadne pazvuky, ani ten co tu je na videu, proste nic, vsetko jak ma byt. Jediny problem je v plnom tahu.

O tyzden menim hardynu aj ulozenie kardanu, tak chcem byt nachystany na to, ze zvuk nezmizne a bude treba riesit remenicu/kladky. Aj ked 350e za pojebane "koliesko" by uz dost narusilo moj vztah k autu. :evil: :evil:
PRÍBEH: ex E39 525d, 2003, Individual Obrázok
ex F30 330d, 2013 Obrázok
G20 330i, 2022 Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
ALAS
Príspevky: 1876
Registrovaný: 9.7.2013
Auto: E39 525d
Kraj: Nitriansky

Re: M57/ nestretol sa už niekto s týmto ?

Piatok, 14. Novembra 2014, 19:00

Neviem ci to bude ten isty zvuk ale mne tiez pri vyssich otackach nieco vydava vyssi ton a mam skor pocit ze to je CR cerpadlo ale podla mna to je "normalny" zvuk ale postrehol som ho az ked som v jari nahodil normalne pneumatiky lebo tie pred tym strasne hucali.
A zeby remenica hvizdala sa mi moc nechce verit.
Ono hvizdanie by mohla byt aj vrtula ak viscospojka uz nefunguje uplne spolahlivo, to by podla mna skor vysvetlovalo to spektrum otacok v ktorom prave vtedy moze zopinat.
A to pojebane kolecko je dvojhmota takze aj preto taka cena, bohuzial...
V decembri sa chystam dat vymenit vsetky kladky, napinaky a aj tu remenicu takze pocitam so slusnou sumou.

Ale uvidis po vymene hardyny a ulozania, predsalen je to lacnejsie.
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
 
Užívateľov profilový obrázok
ROKI49
Príspevky: 2998
Registrovaný: 10.8.2012
Auto: G20 330i
Kraj: Bratislavský

Re: M57/ nestretol sa už niekto s týmto ?

Piatok, 14. Novembra 2014, 20:23

Hardyna a ulozenie su zoslahane, to je jasne, akurat ten zvuk mi nejde do hlavy. Tiez sa mi hvizdanie nezda na remenicu, dnes som pozeral pri starte a ide normalne, nehadze, nie je vyosena ani nic. Len uz som paranoidny tak cakam najhorsie. Kladky su v pohode, vodna pumpa nova (robilo to aj pri starej), jedine co malinko tuka je lozisko alternatora. Ako som tam cumel vsimol som si, ze sa malinko trepoce ta oska, na ktorej je visco. Cize ked sa do toho motor opre, ze si rychlo zdvihne otacky tak by to mohlo byt, ze to nestiha s motorom a hvizdne to. Vyhodit visco je minutka, ak by horeuvedene nepomohlo. Visco ale zastavim rukou, takze nema klasicku chorobu.

edit: Ked tak spatne rozmyslam, najviac to hvizdalo pri jazde do kopca, vtedy to bolo az kvilenie (otrasne), motor ma vtedy cca tych 97° a to je oblast ked visco zopina. Krista boha, vobec ma nikdy toto nenapadlo. btw. moze to robit aj rozvazena vrtula?
PRÍBEH: ex E39 525d, 2003, Individual Obrázok
ex F30 330d, 2013 Obrázok
G20 330i, 2022 Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Impr
Príspevky: 121
Registrovaný: 8.5.2008
Kraj: Žilinský

Re: M57/ nestretol sa už niekto s týmto ?

Štvrtok, 18. Decembra 2014, 13:59

Ramenicu by som riesil az potom co tam dal poriadnu baterku....pokial pri starte ide baterka pod 10V v mojom pripade 9,5V alternator zacal hned supovat baterku a remenica plakalaaa na 20metrov. Po novej baterke remenicu nepocut.
e39 Touring 530d Bi-Turbo
e46 m3
BY TURBO_BOT
 
sendo5
Príspevky: 14
Registrovaný: 8.12.2013
Auto: BMW E 39 530d
Kraj: Banskobystrický

Re: M57/ nestretol sa už niekto s týmto ?

Sobota, 20. Decembra 2014, 13:43

csuka530d napísal:
ja jednoznacne tvrdím že je to hlavná remenica a to z postrehu

prednedávnom som menil motor v roveri a vsetko ostalo pôvodné okrem hlavnej remenice a samozrejme bloku motora.

remenica bola na novom polomotore a po kompletnom poskladaní pôvodných sponovákov a kladiek to začalo robiť to drnčanie ako je na videu , zastudena.

s pôvodným motorom to bolo tiché.

http://prebmw.sk/product/remenica-bmw-s ... 8282c22641

a práve tu je dôvod prečo to robí každá druhá m 57 e 39
zrejme cena :-({|=


http://www.autodielygafa.sk/inshop/scripts/shop.aspx?action=DoChangeTecDocSortimentGroup&level=53565&CarID=15267

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných