Piatok, 28. Novembra 2014, 08:36
Ja by som chcel vidiet, ako prebieha taky pokec pred samotnou opravou u slovenskych opravarov. Za seba len poviem, ze ked prevodovku diagnostikujeme v praci, tak len samotna jazda a odhalovanie symptomov trva niekedy aj par hodin. Dokonca sme si uz urobili dotaznik, na zaklade skusenosti a podla vyskytu symptomov sa vieme jednoznacne orientovat, do coho ist a co opravit. A este pred samotnou vymenou sa robi vzdy poriadna diagnostika samotnej prevodovky (nie ECU, ale TCU), freeze-frame data su uplna nutnost a zaklad pred pokracovanim v oprave a to nespominam absolutnu povinnost urobit nanovo kalibraciu a teach-in prevodovky, porovnat originalne data s novymi a opat sa previezt.
Tu stale citam, ze niekto zaplatil vela penazi a nejak zistil, ze nic nebolo vymene. Ako sa to da zistit ? Je zakaznik pri demontazi a poznacujete si originalne data-matrix kody na dieloch ? Pretoze aj ked sa nieco vymeni, zial, nemusi to odstranit chybu a spravanie auta. A to prave kvoli zlej prvotnej diagnostike symptomov. Potom sa vselico meni za vela penazi a nepomaha to.
jeremy, vies opisat ako to u teba prebiehalo ?