ja by som bral XJ super V8, ročníky 2003+ (model X350), tam je 4,2 kompressor ten motor sa dával aj do rangeroverov a s určitými modifikáciami aj do aston-martinov
len, jaguar nie je auto na ktoré si človek našporí, to je auto na ktoré človek jednoducho musí mať, zatiaľ sa tak dobre nemám tak tomu dám pokoj
hoci staršie idú za veľmi dobré ceny, ale s takými občasnými drahšími opravami treba počítať (a keď drahšie tak myslím naozaj drahšie, to si nevyskladáš podvozok alebo hocičo z lacnejších dielov, všetko pekne origo alebo drahé náhrady)
čo som sa o tom dozvedel, že diely sa ťažko zháňajú, dlho sa na ne čaká a sú za brutálne ceny
inak, porovnať s e39 sa to nedá, keď tak s e38, raz som sa bavil s majiteľom jedného takého jaguaru (4,2 SC), tak auto nenormálne odhlučnené, podvozok "CATS" parádny, dajú sa s tým rezať zákruty ale taktiež to dokáže byť pohodlné ako loďka, a keďže to auto má hliníkovú kasňu tak má len niečo cez 1600kg, čo je podstatne menej v porovnaní s e38, čiže so 6st. automatom to potom ide veľmi svižne
niekomu sa to auto môže zdať zastaralé, čo sa týka dizajnu či exteriéru alebo interiéru, ale práve to sa mi na tom páči, v starom kabáte moderná technika