... všetko o BMW ...
banned napísal:Chalani, nieco som prepasol, alebo zaspal? 1000e za vymenu retaze? To kolko stoji prosim vas? Kamarat menil na e65ke, za 150e kupil dve sady retazi - vrch + spodok v autokelly FEBI a mechanik mu to za 200e (aj mne sa zdalo malo za robotu, ale budiz), a platil este extra 10e za nove gufero na kluke, ktore tieklo, tak to je spolu 360e, do pici, akych 1000e??
dodoIPD napísal:Cely motor kupis za 1500 eur, jazdi kym to neklakne, neni to pravidlo ze by to muselo klaknut... nepoznam jedneho cloveka co by mu to odislo.
Mal som 320d s 275tis km... N47
banned napísal:Ako som pisal - 150 euro stali KOMPLET rozvody (ktore ma mimochodom 3.0d a 2.0d ROVNAKE), tzn
2x retaz, 4x klzak a 2x napinak, na prsiach byva original tesnenie, ktore ostane prilepene na prsiach, a dava sa tam silikon, na vani je myslim iba silikon, takze ziadne nove tesnenia sa nekonaju, aby niekto vytahoval na bawori motor kvoli rozvodom, tak to neviem kde sa vzalo, staci odstrojit predok a je k tomu krasny pristup. Vacsinou sa da novy vonkajsi remen - 10e, olej 50e, filter 10, kde je tych 1000e stale? Po 1000e to budem menit aj ja, ale aj s materialom, nove rozvody, remen a filtre olej ak mate zaujem, a aj so zarukou
FEBI neviem ci nie je prvomontaz (original diel) nahodou...
dodoIPD napísal:Cely motor kupis za 1500 eur, jazdi kym to neklakne, neni to pravidlo ze by to muselo klaknut... nepoznam jedneho cloveka co by mu to odislo.
Mal som 320d s 275tis km... N47
banned napísal:Fiha, to som nevedel, ze aj bmw najebalo rozvody do zadu pri zotrvak, tak to sorry, robil som 520d ale to bol tusim 120kW, proste mal rozvody vpredu, roztrhlo retaz, stacilo iba pridvihnut motor, lebo vana nesla dola skrz napravnicu... A tak vyhodit motor na BMW nie je taky porod, ked je manual, rovno skontrolujes dvojhmotu/spojku aspon