bmw_fan napísal:Zdravim odbornici,
mam 318i 105kw, najazdene cca 40tkm.
Ked poriadne pridam plyn na dvojke alebo trojke, tak okolo 2000ot mam pocit akoby mi vyslovene obmedzilo vykon a tah. Po cca pol sekunde sa skokovo zlepsi tah, akoby tam bolo turbo a dalej ide dobre.
Skusal som to aj s vypnutym DTC, na suchu aj na mokre...ziadny rozdiel. Viem, ze 18i je slabota a v takych nizkych otackach o nicom, ale predtym boli tah a gradacia vykonu plynule.
Dakujem za rady.
Btw, viete poradit servis v BA?
Zdravim ta ,mam ten isty problem s e92 320i 170ps s 55 tkm ,tankoval som 95 a robilo to tak som skusil dlhsiu dobu tankovat 100 oktanovy benzin z OMV,robil to tak isto a dokonca asi este viac,a ani sa pre tieto motori neodporuca tankovat stovka.Teraz aktualne tankujem uz par mesiacou 98oktanovy benzin a zda sa mi, ze to trosku ustupilo.Kazdopadne je motor zivsi.
Pred servisovanim som podozrieval palivovy filter,objednali sme ho a po rozobrani celeho auta sme zistili ze sa neda menit a je zabudovany na cerpadle v nadrzi,pricom som objednany diel drzal v ruke takze je mozne ze to je filter ale to by robilo aj v inych otackach.okrem toho som vymenil aj vzduchovy filter,motor trosku ozil ale problem sa nestratil.Medzi dalsie najlacnejsie alternativy opravy zaradujem este oktobrovu vymenu sviecok a cievok zapalovania,pokial ani to nepomoze,tak to bud risknem so skrtiacou klapkou atd..ale nechce sa mi do toho investovat lebo je to chyba na ktoru som si zvikol,a obavam sa aj toho ze je to jednoducho jedna z viacerych chyb/nedokonalosti motorov N43b20
PS: v mojom pripade to nieje len nahla strata vykonu na sekundu najcastejsie na 2 stupni pri 1500-2200 otackach ale aj castejsie zmeny zvuku motora,chvylocku je tichy a kultivovany a inokedy len tak z nicoho nic pri zrychlovani zahuci ako trojvalcove htp-cko.