... všetko o BMW ...
jararak napísal:tych 3,8 je meranych cez inpu, nie spolahlivym analogovym meratkom
stale to u jana este riesime, neviem aky je momentalne status, cidlo na liste to nebolo, vcera sa montovalo cidlo na cerpadle
csuka530d napísal:Vidis konecne si sa dopatral aj bez pomoci.
Inak staci zmerat ten tlak stredotlaku barometrom ma mat 5 az 8 barov pri vypmutom motore v v zavoslosti ci upchas hadicu z cr alebo nie . Preto 5 -8 bar.
Ak je tlak nad 3.8 tak je cerpadlo este teoreticky dobre.
1. Mozna chyba vylucena.
2. Odpojit cidlo z rampy .ked chyba pretrvava na vine je cislo 3 a to presne ten tvoj regulacny ventil na CR ku. :) na spicke je sitko (nie pri vsetkych su 2 verzie.) Z mikropilin z CR cerpadla sa sitko po rokoch upchava a nedokaze spravne regulovat tlak na CR ku. A vtedy zapise do RJ pressure on rail to high.
Tlak na raili priliz vysoky.
A motor chyta zvuk ako stare Uno z dovodu priliz vysokeho tlaku na vstrekoch. Ktore dostavaju napicu :)
Na regulacnom ventile je aj gumicka ktora praska a sposobuje chybu.
Toto je zhrnutie tvojho problemu ktory si uz davno mohol mat vyrieseny.
Ps: cerpadlo pod vodicom si zbytocne kupoval.
csuka530d napísal:To ze vytiahnes kluc a motor este bezi robi cidlo na rampe.
Aj ja som to uz ma.