tak!
ako na 5ku netreba čakať zázraky, ale ešte aj na 4ke to dokáže celkom slušne potiahnuť od 1800-2000 vyššie
napr. ak sú rozvody nenormálne posunuté (a spolu s tým aj predvstrek tak mimo že to ledva ide), tak sa to chová tak že spodok je úplne mŕtvy (napr. som zažil taký kus, kde bol predvstrek už ani nie polovičný a výfukové ventily si začínali podávať ruku s piestom, tam to do 2400 ťahalo ako stará naložená ifa do kopca, po naladení to už šlo celkom solídne aj okolo 2000)
druhá vec, treba skontrolovať vedenie vzduchu (diera v hadici od turba k IC, diera na IC, diera na vedení vzduchu od IC do sania, prasknuté sanie (zriedkavo ale môže sa stať), hadička do MAP senzoru, atď.
a potom výfuk, napr. či neni ucpaný kat, ak sa vnútro rozsype a skríži v obale tak to nevládze ísť