... všetko o BMW ...
ALAS napísal:Ozivim to tu.
Mam rovnaky problem ako kolegovia nadomnou.
V diagnostike vypise chybu : Glow system - Glow-plug or Glow-plug relay
Hlavny problem je v tom ze mi prepaluje poistku č. 105, ta sluzi pre klimachladic a zhavenie.
Prepali ju stale iba pri starte, teda az ked motorom toci starter.
Dnes som tam na skusku dal 1,5-ku drot a prepalilo aj ten.
Pokial poistku premostim az po nastartovani tak je vsetko v poriadku az po dalsi start kedy ju zase pepali.
Moja otazka znie, ci je mozne ze rele zhavenia moze sposobovat taky skrat ze zakazdym prepali poistku.
Hlavne mi ide o skusenosti ci sa uz niekto s tym stretol, popripade ci to moze byt este nieco ine.
Este dodam ze dva zhavice su po smrti a k tomu este aj ulomene, ale konektor na nich nieje zapojeny.
ALAS napísal:to ne (e65), myslel som ze M57 to bude mat rovnako aj v e39Lenze to urcite nebolo na E39, lebo tu je napajanie zhavenia tahane odzadu z baterky.
A sporadicka chyba "glow device" alebo "auxialiary fan" taktiez v E39 nieje.
Cennime si typy a skusenosti ale v tomto priapde vela nepomozu.
starynovy napísal:v tom prípade si mal asi to staršie relé, ktoré má na sebe vedľa štekru aj poistku ?Nedavno som to rele opravoval.. Boli odpalene silove bondovacie droty a aj niektore ku zhavicom, zbytok bol proste preruseny. Vynimocne uboha konstrukcia to mozem povedat, 20 minut spajkovania a spina ako nove. Nabuduce ked skratuje zhavic tak prdne poistka a nie rele. Vyvody zhavicov su tam asi 0,4rkou dratkom takze tolko k postupnosti istenia. FAIL.