... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
ice.blade
Príspevky: 6519
Registrovaný: 14.7.2008
Kraj: Bratislavský

Re: chybajuci valec, slaby tah

Sobota, 24. Mája 2014, 00:07

PETEREho nazor hodny medajly :D vyrobene je vsetko dobre a plyn to nekazi btw mozes preskladat aj diesla na LPG

dasto daj si vstreky vyreklamovat tolko krat pokial mas este zaruku a nepridu co je pricina zavady
 
Užívateľov profilový obrázok
EBOLA
Autor témy
Príspevky: 4381
Registrovaný: 3.10.2007
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Re: chybajuci valec, slaby tah

Sobota, 24. Mája 2014, 07:51

za dobu zaruky sa ten plyn 2x zaplati. za 2 roky najazdim tak 50000 co mi usetri cca 3600e ;-)
a potom si dam namontovat vstreky BRC, vraj su lepsie.
 
PETERE
Príspevky: 88
Registrovaný: 12.11.2008
Auto: E39 530i
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trenčín

Re: chybajuci valec, slaby tah

Sobota, 24. Mája 2014, 10:23

Ako ja netvrdim ze system ako taky nie je dobry. Len pri zavadach je viac prace a samozrejme viac nervov. To ze sa to zaplati a usetria sa financie to je bez debaty :thumbup:
ONLY BMW POWER
E39 530i
EX E39 528i
EX E34 525i
EX E28 524td
 
Užívateľov profilový obrázok
EBOLA
Autor témy
Príspevky: 4381
Registrovaný: 3.10.2007
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Re: chybajuci valec, slaby tah

Sobota, 24. Mája 2014, 13:44

praveze lpg system je strasne jednoduchy a kazda zavada je lahko identifikovatelna a odstranitelna. lenze tu su 2 systemy lpg a benzin a clovek musi prist na ro ktory z nich zavadu sposobuje. ked sa da dana zavada navodit tak to je este jednoduhsie.
lpg je len nadrz, splynovac, filter a vstreky ktore su jednoduhsie kedze plyn narodziel od benzinu je pri izbovej teplote a normalnom tlaku v plynnom skupenstvea teda ho nieje potrebne rozprasovat ako to musia robit zlozite a drahe cerpadla a vstrekovace pri benzine ;-)
 
Užívateľov profilový obrázok
ice.blade
Príspevky: 6519
Registrovaný: 14.7.2008
Kraj: Bratislavský

Re: chybajuci valec, slaby tah

Sobota, 24. Mája 2014, 14:03

presne tak, LPG system je ovela jednoduchsi na konstrukciu nez benzinovy... tu su skoro vzdy len 3 problemy, zly splynovac, zly vstrekovac alebo zle nastavena RJ :D okrem toho prkotiny ako netesnost hadic, skrat v kabloch ci studeny spoj... clovek co jazdi na LPG by bol najradej keby nemusel mat vobec benzinovu nadrz alebo ked hej tak len taku 5 litrovu rezervu koli startom a dojazdu na LPG cepracku a namiesto toho vsetko LPG :mrgreen:

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných