Utorok, 29. Apríla 2014, 06:15
Prekopírujem sem FB komunikáciu s BMW Slovensko.
Dobrý deň, mal by som na vás otázku, a to, ktoré závady najčastejšie spôsobujú prehorenie steny DPF filtra ? Konkrétne vlastním E60 525d, ale predpokladám že by tam mala byť všeobecná zhoda pri Dieseli.
Dobrý deň Michal.
Ak bola otázka myslená v zmysle deštruktívneho prehorenia, tak sa jedná primárne o prekročenie hornej hranice teploty v DPF, kde sú primárne príčiny buď neprimeraným obohatením DPF palivom alebo výraznou netesnosťou okruhu DPF a tým zvýšeným prístupom kyslíka do DPF. Na zistenie exaktnej príčiny poškodenia DPF, resp. na posúdenie kondície DPF je nutné vykonať komplexnú diagnostiku motora a systému DPF v rámci OBD, ako aj dôkladnú vizuálnu kontrolu.
S pozdravom BMW Slovensko / technické oddelenie BMW Aftersales
PeqpeK: Takže možná príčina sa našla, teraz už len zistiť či auto samo spustilo regeneráciu, alebo bola nariadená cez Diag. Keďže auto prešlo len cca 800m kľudnou jazdou mestom, tak to vidím na tú druhú možnosť, pričom by bolo na vine AWT v BB.
Here's the Rule Breaker ... It appears to be a normal BMW 5 series, until you start it up. Yeees, Lucifer has come to our little world with milk and petrol ! (Jeremy Clarkson).
Madonna vs. BMW M5