prave ze pokles vykonu bol a riadny, z nizkych otaciek vobec nereagovalo, zacinalo az kolo 2500 taze katy nebudu upchate? turbo sa este nerozsypalo ale uz tlaci olej do sania, kde mam hladat pricinu, aby nebolo ze vymenim turbo a zas vydrzi len 5000 km ako teraz po repase v lete
repasoval som v turboservis.sk v KE ale predtym ako pojdem riesit reklamaciu potrebujem vediet ze to nieje moja chyba. Prave preto sa snazim zistit co mohlo byt pricinou, niekde na fore som sa docital ze aj vyfukova vetva moze byt pricinou, preto to riesim, ked nie katalyzatory co dusi motor? podotykam ze pri vymene turba som pomenil tesnenia na sani, na vyfuku, separator z e60, novy olej a filtre, proste ako podla navodu a chciplo mi po 5000 odjazdenych kilometroch, katy neviem ake su vovnutri ale preco vsetko dookola primarnych katov je prepalene?
Inac tu je rozpisane
http://turba.sk/demontaz-montaz-turba.htm ak niekoho zaujima
Inac motor mam cisty, ked som dal dole olejovu vanu, vsetko cistucke aj sacie sytko. Akurat ten pretlak v klukovej skrini neviem pochopit ako to skontrolavat a cim moze byt zapricineny?