... všetko o BMW ...
Moderátori: b0ris, 100RM, BinKooL
starynovy napísal:12.08V na volnobeh?
starynovy napísal:Ja tam vidim, ze v dobe ulozenia chyby boli otacky 750 1/min.
palciatko napísal:Napätie pri naštartovanom motore máš príliš nízke. Aký máš altík? Vzducháča či vodníka? Výmena regulátora - sú tam aj polmesiace s diódami, menil si aj tie?
Pre inšpiráciu: E66/N62/745 - Alternator fault!!
Registrácia batérie - niekedy ju treba aj nakonfigurovať (ak meníš typ alebo kapacitu).
Skús si odomknúť budíkové skryté menu a sledovať napätie batérie (ale prever si to aj voltmetrom).
Nemal si niekedy strelený airbag?
Ak ideš rovno, máš rovno aj volant?
S chybou prevodovky sa jazdiť neodporúča.
Žhavič 5 K.O. = v tomto asi diagnostika kecať nebude.
Dobrá diagnostika? Je to len soft, štartovací bod. Súvislosti musí hľadať človek.
P.
Mi00wa napísal:Jak je stará baterka?
Vypadá to že, baterka už nemá sílu dělat 2 věcí a to je žhavit + startovat, a pokud ano tak to asi klesne na takove podpětí že ti asi blbne půlka auta.
jararak napísal:tie cervene veci na tej diagnostike zvanej ista znamena ze nekominkuju, skus si prebehnut poistky. budes mat niekde prehnile kable, alebo zle ukostrenie, tam by som hladal, alebo aspon popozeral.