... všetko o BMW ...
eEDOo napísal:alebo mozno ze mas len stare tesnenie pod sanim a pusta trocha oleja (myslim tym ten bordel co ide od EGR).
Ak by to bolo ono, tak tesnenie pod sani si kupis za par Euro a ked to budes mat rozhodene odstranis aj tie klapky ako spominal LuCKy.
S tou prevodovkou neviem. Vyskusaj popozerat, ci neuvidis niekte nieco vytekat trocha a potom uvidis co dalej.
jares666 napísal:
dakujem za informacie.
jares666 napísal:Caute chalani,
nemate skusenosti s vymenou sania a konektoru prevodovky? Bol som v orig.servise kvoli inej veci a zistili mi unik oleja a doporucuju vymenu sania a taktiez konektor prevodovky cez ktory je vraj taktiez unik oleja. Lenze informacia vymena sania je asi taka ako ked niekto povie ze nieco je pokazene na aute bez blizsej specifikacie.Dakujem za kazdu radu.
lubomt napísal:ten konektor nie je proble, len nespecifikoval blizsie o ku sa jedna alebo rok a motorizaciu auta
deax napísal:Sanie - olej presakuje spopod sania a siri sa po "celom" motore - takisto velmi lahko viditelna zavada. Vyjadrenie orig. servisu v BA "nie je to nic vazne a neobvykle a ma to kazde druhe auto". Oprava - vymena sacieho potrubia (komplet jeden kus s klapkami aj s tesnenim - tesnenie sa udajne samostatne kupit neda). Cena sacieho potrubia je cca 500 € + robota.
V ktorom orig. servise si bol (vidim ze si z BA)?
eEDOo napísal:
INFO
ja som kupoval minuly tyzden tesnenie pod sanie. Teda pokial sa jedna len o tie tesnania medzi sanim a motorom.
Sada 6x kruzok. tesnenie, 6x stvorcove tesnenie, 1x kruzok na EGR ventilu, cena cca 35Euro v origo servise.
Ak treba menit aj nejake male tesnenia niekde okolo tych klapiek, tak tie neviem ako. Robota cca 1-2 hod. na vymenu.
deax napísal:Vies mi, prosim Ta, poslat part number toho dielu - tesnenie pod sanie. Na papiery zo servisu by to malo byt. Tiez sa mi nezdaju vyjadrenia o vymene celeho sania. Dik.
deax napísal:Prevodovka - ide o tesnenie konektora mechatroniku. Podla dokumentu v prilohe je to najcastejsi dovod presakovania prevodoveho oleja z prevodovky. Tesnenie stoji cca 5 €, len je s tym mierne viac roboty (vypustenie prevodoveho oleja, demontaz vane, vymena tesnenia, - podla vyjadrenia urciteho orig. servisu v BA dokonca aj demontaz mechatroniku a dalsich casti prevodovky - nasledne montaz vane a vratenie prevodoveho oleja). Ci to mas v poriadku, alebo ti to presakuje vidis na prvy pohlad, ked sa pozries na olejovu vanu prevodovky - ci je vlhka od oleja.
Sanie - olej presakuje spopod sania a siri sa po "celom" motore - takisto velmi lahko viditelna zavada. Vyjadrenie orig. servisu v BA "nie je to nic vazne a neobvykle a ma to kazde druhe auto". Oprava - vymena sacieho potrubia (komplet jeden kus s klapkami aj s tesnenim - tesnenie sa udajne samostatne kupit neda). Cena sacieho potrubia je cca 500 € + robota.
V ktorom orig. servise si bol (vidim ze si z BA)?
deax napísal:
Vies mi, prosim Ta, poslat part number toho dielu - tesnenie pod sanie. Na papiery zo servisu by to malo byt. Tiez sa mi nezdaju vyjadrenia o vymene celeho sania. Dik.