... všetko o BMW ...
gaspixx napísal:Ani vymena riadiacej trysky nepomohla, motor stale klepoce, spotreba nie a nie pod 10,5 litra takze uz asi len prehodit ten motor a dufat ze opel nenalietal tolko co bmw. Aka bude najlepsia varianta vytahovania toho motora? Zhodit predok a vysunut alebo zhodit prevodovku a vytiahnut hore? Dakujem
ViktorDDD napísal:keď už je reč o rôznych variantách motora M51 tak staršie verzie majú konzolu čerpadla spolu s blokom v jednom kuse, novšie majú tú konzolu zvlášť skrutkovanú na blok, teda podľa ETK by to tak malo byť
luky2208: trochu som googloval tak čo sme porovnávali to plastové sanie zo 4valca na moju hlavu tak je to tak isto aj u 6valca, prvé 3príruby sú rovnaké a ďalšie 3 sú opačné, takže info aj pre ostatných, keď dávate novšiu hlavu tak treba meniť aj sanie z hliníka na plast
- inak auto po nastavení ide dobre, kus sa ešte zlepšil štart ako som s tým pojazdil asi 400km tak teraz je to už skoro na brnk a o spotreba šla dole
gaspixx napísal:Viem ze vymena celeho motora znie hlupo, ale uz si fakt neviem poradit. Je mozne ze aj tie rozvody neboli urobene na 100 percent, ale tu je dost tazke najst odbornika co sa tym motorom fakt rozumie. Vy by ste mi s tym nevedli pomoct niekedy, ked bude cas, uz by som aj cez pol Slovenska presiel, nech to slape. Ten druhy motor je za cenu repasu cerpadla a par krat som sa uz na nom viezol, takze by to nebola az take zle, ale toho povodneho by bola skoda.