... všetko o BMW ...
Roberto57 napísal:Pri tomto nájazde ročnom myslím, že by sa ti to oplatilo dať na plyn. Osobne by som nad tým asi toľko nepolemizoval, pretože to, čo si už študoval už si mohol na aute šetriť, ale to je teraz už jedno :) S tými servismi, čo si napísal, tak ja mám skúsenosť akurát tak s Legasom, keďže sme tam my dávali preprobiť auto na LPG. U nich mňa napríklad potešilo to, že nás pripravili v podstate na to, čo nás čaká s autom na plyn, že nás ubezpečili, že pri plyne nie je žiadna zmena výkonu auta alebo niečo také a oboznámili nás s tým, že kedy aké prehliadky, prečo sú potrebné a čo to môže spôsobiť, keď sa zanedbajú a podobné veci ktoré sú v praxi dosť dôležité. A čo sa týka značky systému, tak my máme tartarini a zatiaľ sme nemali problém, že by niečo nešlapalo tak ako by malo. Máš aj nejaký budget koľko do prestavby chceš dať?Čaute, mám v aute motor M52TUB28 (2.8i double vanos) a už dlhšie sa zaujímam o tom že tam dám LPG - ročný nájazd mám 25 000 - 35 000km, preštudoval som už asi všetky stránky sveta ale neviem sa jednoznačne rozhodnúť aký servis zvoliť, zatial rozhodujem medzi MP Gas Hlohovec, Legas Pezinok alebo Bosch car servis Mestečko, a akú značku plynu Elpigaz?? TechGas?? prípadne ešte ak bude dakto vedieť poradiť ohľadom "primazávania" či treba pre tento motor alebo nie, stretávam sa s mnohými názormy až mám z toho riadny zmätok a hlavu ako melón. Za všetky rady a postrehy budem vďačný.
ViktorDDD napísal:aj pri -15 mi to ide rovnako (odskusane minuly rok), ale tento rok bolo zatial len -6
mohlo to byt aj automatom, rataj ze je tam 10+ litrov oleja ktory sa musi zohriat, to zaberie cas, kym je automat studeny moze radit inak, ja pozorujem v mrazoch ze 5ku hadze az okolo 80+, ked sa ohreje tak pekne uz pod 70 ako normalne, aj spotreba podla ekonomeru klesa cca po 8-10 kilometroch, pritom motor mam po 4-5km na cca 90
Costa1 napísal:jasne tak asi je lepsie aj skor ked sa da. Ale max. tych 15tisic budem teda ratat. Co sa tyka tej membrany tak to sa akoze nejako vyderie alebo nieco take, ked je potrebne aj to menit? Tak ja chodim na servis k znamemu akoze myslim ze na bezny servis, takze on by mi olej urobil, len ako to je pri LPG servisoch oni vsetky robia aj bezne servisy, ci len niektore?
viktor31 napísal:Pri tomto nájazde ročnom myslím, že by sa ti to oplatilo dať na plyn. Osobne by som nad tým asi toľko nepolemizoval, pretože to, čo si už študoval už si mohol na aute šetriť, ale to je teraz už jedno :) S tými servismi, čo si napísal, tak ja mám skúsenosť akurát tak s Legasom, keďže sme tam my dávali preprobiť auto na LPG. U nich mňa napríklad potešilo to, že nás pripravili v podstate na to, čo nás čaká s autom na plyn, že nás ubezpečili, že pri plyne nie je žiadna zmena výkonu auta alebo niečo také a oboznámili nás s tým, že kedy aké prehliadky, prečo sú potrebné a čo to môže spôsobiť, keď sa zanedbajú a podobné veci ktoré sú v praxi dosť dôležité. A čo sa týka značky systému, tak my máme tartarini a zatiaľ sme nemali problém, že by niečo nešlapalo tak ako by malo. Máš aj nejaký budget koľko do prestavby chceš dať?
Vieš čo vo všetkých 3 servisoch mi to nacenili +- na 1500€ aj s poplatkami tak už len tú značku Elpigas, Tartarini alebo TechGas. Cenovo by som nejak hore už ísť nechcel. Len som riešil či aj to primazávanie alebo nie, zatial dosť ľudí povedalo že netreba na tento motor.
Flaco napísal:Ano ano ved zvazujem, ja som coraz viac pre LPG nakloneny, tak asi to uz nebudem nejako zbytocne odkladat a hlavne si nebudem riesit nejake reci kamaratov, ktori ani len skusenosti s LPG nemaju a pojdem to riesit podla seba ako si ja uznam za vhodne :-)Niektore aspon co viem tak robia aj bezny servis. Co myslim ze je vyhoda pretoze ked ides menit filtre tak by ti mohli hned urobit aj vymenu oleja a mat by si to pomerne hned urobene a vsetko naraz a nemusel by si chodit kade tade len kvoli takej a takej vymene chapes. Ale tak to si musis zvazit sam, ze co sa ti viac oplati, ako daleko na ten bezny servis musis ich a vsetky take veci :)