Nedeľa, 5. Júla 2015, 17:01
Dufam ze sa nato, co da diagnostika vypisuje da spolahnut.
Takze podla nej mas este stale niekde prerusene kable od laveho predneho a laveho zadneho snimaca.
S multimetrom sa pracuje jednoducho, mas nanom otocne kolecko ktorim si vyberas funkciu podla potreby, mozes merat napetie, prud, odpor, a kopu dalsich veci.
Teba momentalne bude zaujimat pipacia funkcia, tzn. ze keds spojis oba meracie hroty tak merak zapipa a tym ti signalizuje ze vodiva ceste je prepojena.
Tymto sposobom dokazes zistit ci mas kable v aute cele alebo nie.
Dodavane meracie hroty su samozrejme kratke takze si bude musiet spravit "predlzovacku" nato ti staci lubovolny kabel ktory omotas na hrot a tym si ho predlzil.
Tolko k teorii, a teraz k meraniu v tvojom pripade.
Odpojis konektor z ABS jednotky, pichnes hrot do zdierky pre kabel ktory chec skontrolovat a druhy hrot prilozis na druhy koniec meraneho kablu, v tvojom pripade na konektori pre cidlo kolesa.
A este ta poprosim, neposielaj tri prispevky zaradom ak este nikto neodpisal, ale uprav svoj posledny.
BMW E39 525d |
BMW E39 540it 6q |
Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC |
JEEP Cherokee XJ 4.0 |
Mercedes Benz S204 200CDI