... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
EBOLA
Príspevky: 4381
Registrovaný: 3.10.2007
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Re: e39 530dA k&n filter

Štvrtok, 26. Júna 2014, 12:09

viktor porovname na nive? V8 vs. R6 s ladenymi zvodmi :thumbup:
fenomen ved skus ak mas prebytocne prachy... zvuk vsak dosiahnes cez vyfuk a nie cez sanie ;-)
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9790
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: e39 530dA k&n filter

Štvrtok, 26. Júna 2014, 12:13

aj cez sanie, ale to by musela byť M3 s carbon-airboxom

EBOLA mozme, dovtedy nahodim možno aj remus a porovname :twisted:
F31 330d estorilblau
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
EBOLA
Príspevky: 4381
Registrovaný: 3.10.2007
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Re: e39 530dA k&n filter

Štvrtok, 26. Júna 2014, 12:17

sa nehram :-(
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9790
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: e39 530dA k&n filter

Štvrtok, 26. Júna 2014, 12:19

prinesiem karbošku a upravíme aj tvoje podľa chuti
F31 330d estorilblau
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
fenomen
Autor témy
Príspevky: 8
Registrovaný: 25.6.2014
Kraj: Prešovský

Re: e39 530dA k&n filter

Štvrtok, 26. Júna 2014, 12:40

Heeej aj to už som počul hola rura :D Malo by to strašný zvuk ? Ale aj tak ste mi nepovedali výhody nevýhody zaslepenia EGR a katy off :-"
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9790
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: e39 530dA k&n filter

Štvrtok, 26. Júna 2014, 12:44

EGR off:
výhody - nedostávajú sa sadze do sania, odpadá potreba prečistiť po čase EGR a sanie
nevýhody - minimálne zhoršené emisie (rádovo pár %)

kat off:
výhody - aspoň sa nebude mať čo upchať
nevýhody - horšie emisie (konkrétne tie látky ktoré filtruje kat sa zatiaľ u dieselov nemerajú)
bez katov je tam možnosť že bude malinko dunivejší zvuk
F31 330d estorilblau
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
fenomen
Autor témy
Príspevky: 8
Registrovaný: 25.6.2014
Kraj: Prešovský

Re: e39 530dA k&n filter

Štvrtok, 26. Júna 2014, 12:50

Ďakujem Viktor za zhrnutie.A ten zvuk bude na 3.0D až taký strašný? :-k ..A nájde sa tu niekde aj podrobný návod aspon na egr off? A ešte jedna vec..A čo sa týka blow off na 530dA? čo si myslíte? :D
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: e39 530dA k&n filter

Štvrtok, 26. Júna 2014, 19:45

V otackach to znie ako V8 a dole ako Zetor crystal.. hola rura je pekna blbost, mal som 3 rozne priemery a vzdy to bolo naprd. Treba tam aspon jeden priechodzi tlmic a rezonator miesto katu.
 
Užívateľov profilový obrázok
hellrider
Príspevky: 1089
Registrovaný: 2.3.2012
Auto: e39 530d
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA-VT

Re: e39 530dA k&n filter

Piatok, 27. Júna 2014, 13:23

egr off : ak sa mylim opravte ma... no myslim z staci odpojit podtlakovu hadicku a zaslepit ju = nebude mat co otvarat egr ventil.

step 2. zhod vrchne plasty motora, odpoj privod od EGR a vyrob si zaslepku. Vsun ju tam a zmontuj dokopy.

hotovo.
e39 530d 06/2000 - BledoModreWozitko |

bmwcoding.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
EBOLA
Príspevky: 4381
Registrovaný: 3.10.2007
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Re: e39 530dA k&n filter

Piatok, 27. Júna 2014, 13:57

ak vynechas step1 aj tak bude egr off a nemusis riesit hlasenia nefunkcneho egr ;-)
 
Užívateľov profilový obrázok
bramborak
Príspevky: 1271
Registrovaný: 28.5.2010
Auto: e91 "07
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: NM,TN

Re: e39 530dA k&n filter

Sobota, 28. Júna 2014, 21:35

starynovy napísal:
V otackach to znie ako V8 a dole ako Zetor crystal.. hola rura je pekna blbost, mal som 3 rozne priemery a vzdy to bolo naprd. Treba tam aspon jeden priechodzi tlmic a rezonator miesto katu.

si si isty?
kamos na 535d E60 hole rury a zvuk to ma super.
na E39 530d katy off: vyssi vykon (kedze stare budu urcite minimalne z casti upchate, zalezi od sofera pred tym), mensia turbodiera, nizsia spotreba (zase zavisi od stavu katov na aute)
zvuk: ak mas dva katy pri motory a das ich prec, zvuk ziadny rozdiel, bude o malicko turbo viac pocut ked pojdes po ulici medzi domami :mrgreen: , ak mas veriu so styrmi katmi, vyrezes ich, bude auto ako stíhačka, turbo bude riadne pocut ale stale to nebude hucať, ak by si dal zadny tlmic prec,to uz na tomto aute overene nemam, ale na 330d to hlucnejsie ako origo zvuk, ale stale sa to dalo prezit.
staré motory TDS holá rúra = hukotu po ...... :lol:
nahradne diely: E34 tour+sedan, E32
kúpim akýkoľvek kat/y,zanesený DPF filter=> sukr.sprava :)
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: e39 530dA k&n filter

Sobota, 28. Júna 2014, 22:18

Zvuk u diesla zalezi hlavne na tom ake je tam turbo, ak sa mi bude chciet natocim nazornu ukazku, a ze rozdiel je diametralny. Verim ze na 535d je rozdiel medzi rurami a tlmicom minimalny, a ziadne rusive erdzanie typu V3S sa nekona, kedze vyfuk je zaspuntovany dole maly turbom, a hore je to jedno.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 49 neregistrovaných