... všetko o BMW ...
hellrider napísal:a viac ako 1300 km.... TI automotive poland.... s papierovou nalepkou Bosch.....
hellrider napísal:Tak zda sa ze mame maly update...a asi aj vinnika.
Po nahliadnuti do nadrze sa zistilo ze cerpadlo je asi uz na svojej ceste do vecnych lovist a nadrz je plna pilin... Tie pekne rozprudilo nove podavacie cerpadlo do systemu a bolo vymalovane... najprv regulator, potom nove podavacie pod vodicom... takze vidim to tak ze sa objedna nove podavacie do nadrze, vycisti sa nadrz a ficime veselo dalej... dufam.
Je vycistit nadrz velka sexualna zalezitost?
jararak napísal:Jano, pockame na maca pokial mu znova zakikirika automat a bude poriadna vatraaa
hellrider napísal:
BrunoSoprano napísal:to by sa zišlo ju asi poriadne vyvabkovať s technickým benzínom a usušiť,niekde v Bosche v BA že to čistia priamo na aute
msakac33 napísal:
to by som si rad pozrel, nemame nejake videjko ako sa WABKUJE s technickym benzinom?
hellrider napísal:Tak je tu update,
auto po vycisteni nadrze a zapojeni noveho cerpadla neide... hadze do nudzaku... vyrera to na vstreky..
BrunoSoprano napísal:
tak toto už je sila... Neprepúšťa nejaký vstrek do prepadu? KOLKO SEKúND TO šTARTUJE CCA? vymontovať a dať streky zmerať už jedine, ale šak dymylo ti to predtým? to by si musel mať total zabitú trisku/y. Nemáš niečo upchaté,ked to hádže do núdzaku? Nejako prefúknuť všetky potrubia vzdzuchom aj čerpadlo,ste neskúšali?,ako keby si mal niečo upchatté a slabý tlak v rampe .... Klepe to alebo len svieti kontrolka DDE? Posledná možnosť druhé CR čerpadlo,aj ked z angličana alebo z búračky,treba zisťiť,odkial tie piliny z nádrže sú,či z podávačky alebo z CR-čerpadla. A bol si sa previesť na tom,zahrial si motor,aký má výkon? Nemáš len zle zapojený snímač na rampe,mejaký zlý kontakt, stačí aj na palivovom filtri,ked je snímač odpojený aleb zlý kontakt a už zasvieti DDE