Štvrtok, 19. Januára 2012, 21:05
Pani aj ja mam problem so starovanim v zime ale prejavuje sa nasledovne:
PRIZNAKY:
jar, leto , jesen cca od 10C startuje bez problemov (cca na 2 otacky cca 2-3 sekundy)
v zime pod 10C trva startovanie dlhsie (cca 5-6 otacok a cca 5-10 sekund)
robi to aj pri plnej aj pri prazdnej nadrzi cca rovnako (nezbadal som v tomto rozdiel)
po zahriati startuje bez problemov
ked rano zapnem webasto na cca 15 min tak tiez startuje bez problemov (auto je vyhriate a ma asi viac ako 10C)
co je ale najhorsie tak pri tom studenom starte extremne dymi a dym ide aj spod auta nielen z vyfuku
a popritom sa motor trasie (akoby nebol zosynchronizovany, pripadne akoby isli len niektore valce) a aj radiaca paka sa trasie a toto trva cca 5-10 sekund potom sa to ukludni a uz je vsetko o5 v poriadku
priemerna spotreba je normalna (cca 6,5l/100km)
cim to moze byt sposobene?
INFO o AUTE:
E39 Combi rok 2002
mam vymenenych vsetky (6) zhavicov
v servise mi este odporucili vymenit K96 rele pre cerpadlo paliva - myslite si ze to moze byt sposobene tymto napriek tomu ze pri teplejsom pocasi to rele funguje? moze byt funkcia rele ovplyvnena teplotou?
nebude to skor v niecom inom co tu uz bolo rozoberane?
co z tychto veci o ktorych som sa uz docital by mohla byt najpravdepodobnejsia pricina problemu?:
- cidlo teploty nafty
- K96 rele cerpadla paliva
- chyba vstrekkovacieho cerpadla ako takeho
- chyba podavacieho cerpadla
- zapchate cerpadlo
- palivovy filter
- zanesene sitko v nadrzi
- rozvod a vytahana retaz
- modul zhavenia
- zladenie cerpadla s rozvodom
- zamrznuta nafta
- nastavenie vstrekov/predvstrekov
berte ohlad nie som odbornik
dik za odpovede aj ked sa to tu uz X-krat rozoberalo ale bol by som rad keby som zacal riesit problem s tou nejpravdepodobnejsou pricinou