... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

obchodna sekcia
 
tomikadze
Autor témy
Príspevky: 1039
Registrovaný: 10.8.2010
Kraj: Bratislavský

Re: diagnostika v mmracing

Pondelok, 5. Mája 2014, 18:18

EBOLA napísal:
No moment moment. Skus to podlozit dakymi nezavislimi laboratornymi testami, rokmi vyskumu atd. Podla mna kvalita nafty v OMV nieje lepsia ako jurky alebo tesco ci hypernova. To je len marketingovy brainwashing. Vymyvanie mozgov formou reklam a podprahovej reklamy a urcite za tym bude WMO alebo vesmirnych jastericiek. [-(


Ja len tolko, ze rovnako si sa vyjadroval na margo pomoci VIF pre zanesenu palivovu sustavu po 15 rokoch. :thumbup:


ebola ideeees :thumbup:
nandaj mu to :mrgreen:
msakac davaj sem ale hned terazky grafy, studie, zatazove skusky, vysledky psychotestov persnoalu OMW a certifikat o zhode na tvoje skusenosti po tolkych rokoch s palivami \:D/
uz to tu hustne! a to kvoli VIFku ktore je len kacica... :mrgreen:

samozrejme bez urazky.
hessy mas pravdu zacinam nam to ...... :bmwball:
 
msakac33

Re: diagnostika v mmracing

Pondelok, 5. Mája 2014, 21:05

tomikadze napísal:
zdravim chalani, dnes som absolvoval diagnostiku na bawo v mmracingu...
predtym som pisal, ze ked som auto kupil, tak vstreky boli vselijake, jeden ukazoval koreckiu az plus 1,8.
Poznatok z dneska... vifko funguje, protec diesel cleaner, aditivum delphi diesel... toto vsetko som tam v priebehu cca polroka lial, respektive jedekrat protec diesel cleaner, jedenkrat delphi diesel plu, ostatne kazda nadrz VIF - pomohlo, vstreky su bez zavad.
Jedina zavada preco obcas chvelo na volnobeh a obcas akoby slo vlaznejsie je podavacie cerpadlo ktore nefunguje, respektive doziva.
Takze pointa c.1 - lejte aditiva!!!
Pointa c2 - podavacie cerpadlo - ake kupit, respektive kupit nove??? alebo risknut kupit pouzite.
Bosh udajne stoji cca 200 ecok, viem si to prehodit aj ja sam alebo je niekto v BA kto by mi to prehodil???
Udajne cca hodina roboty.
Dakujem za postrehy


pozri sa ty špagadór, si smiesny a sam zo seba robis kokota, vid. tvoj prvy prispevok, teraz to uz hadzes do autu a putas pozornost na mna aby si ostatni nevsimli aku svetovu picovinu si napisal :mrgreen: :mrgreen:
oznacil som ti to cervenou, aby si to nemusel po sebe citat stokrat a hned prisiel na to, kde si sa sekol [-(

Inak mam pre teba kseft, zalozime spolu firmu zaoberajucu sa repasom vstrrekovacov, ja zozeniem klientelu a ty len budes jazdit na svojom crepe, v ktorom budeme menit vstreky jeden za druhym, proste taky repas za "vylížpiču" ako sa po slovensky povie....podla mna do polroka polozime BOSCH servis do muky :thumbup:
 
Užívateľov profilový obrázok
Suit
Príspevky: 437
Registrovaný: 12.10.2010
Auto: BMW E61 535d
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: diagnostika v mmracing

Pondelok, 5. Mája 2014, 21:45

Ako citam tuto temu, tak mam pocit, ze sem pises len preto aby si niekoho nasral.

VIF zvysuje cetanove cislo nafty, znizuje penivost a hlavne cisti palivovy system. On nikde nenapisal ze mu to opravilo poskodeny vstrekovac... ale ze mu to napravilo rozhadzane korekcie, ktore mohli byt zapricinene zakarbonovanou spickou vstreku. Tym, ze tam nalial cistiace prostriedky VIF, Protec a ine za toho pol roka tie trysky ocistili od toho bordelu a preto sa mu napravili korekcie.

O tom, ci VIF naozaj take cistiace vlastnosti ma by ti starynovy vedel aj co to povedat. Preslo mu rukami nie jedno cerpadlo a to ako vyzerali z dnuka pri pouzivani VIF a bez VIFu bolo dost jasnym dokazom. Cize tolko k tomu.
BMW E65 745D
EX VW Golf 7, 2.0TDi
EX BMW E91 325D
EX Renault Mégane III, 1.6dci
EX MB E300TD
EX E34 Tour 525TDs
EX Opel Astra F 1.4i
 
tomikadze
Autor témy
Príspevky: 1039
Registrovaný: 10.8.2010
Kraj: Bratislavský

Re: diagnostika v mmracing

Utorok, 6. Mája 2014, 06:05

Suit napísal:
Ako citam tuto temu, tak mam pocit, ze sem pises len preto aby si niekoho nasral.

VIF zvysuje cetanove cislo nafty, znizuje penivost a hlavne cisti palivovy system. On nikde nenapisal ze mu to opravilo poskodeny vstrekovac... ale ze mu to napravilo rozhadzane korekcie, ktore mohli byt zapricinene zakarbonovanou spickou vstreku. Tym, ze tam nalial cistiace prostriedky VIF, Protec a ine za toho pol roka tie trysky ocistili od toho bordelu a preto sa mu napravili korekcie.

O tom, ci VIF naozaj take cistiace vlastnosti ma by ti starynovy vedel aj co to povedat. Preslo mu rukami nie jedno cerpadlo a to ako vyzerali z dnuka pri pouzivani VIF a bez VIFu bolo dost jasnym dokazom. Cize tolko k tomu.


Vyborne! Dakujem za mudru odpoved. Presne takto som to napisal. Takze ako som pisal, ti inteligentni pochopia.
A inak aspon mna nenasral, je s nim prca :mrgreen:
 
johny_BMW
Príspevky: 269
Registrovaný: 15.11.2009
Auto: BMW E39 530DA 142kw
Kraj: Košický

Re: diagnostika v mmracing

Štvrtok, 8. Mája 2014, 14:52

Nazdar ludia.
Chcem len napisat svoju skusenost k tomu vsetkemu co sa tu pisalo...
Tak najprv som mal 306 1.6 benzin 90konovka, moje prve a povedal som si, ze do nej ine ako v power 95 liat nebudem. Tak aj bolo isla celkom fajn, no nevedel som posudit az pokial raz som sa ponahlal skoro rano do roboty a najblizsie som mal vtedy este Jet-ku. Tak som nalial normal 95 a ked som nastartoval to bolo prekvapko. Motor normalne plakal co som mu to preboha dal, nevedel sa dostat na volnobeh len bublal na nejakych 550-600 ot. a volnobeh je t niekde na 900-950ot. Ale po par metroch sa obacil ale dalsie tankovanie som dal zase v power 95 a fakt som citil, ze bolo auto zivsie...tolko ku v power a shel a naviac jednalo sa o benzin.
neskor som tiez pocul hlasku ze shel je najvacsi shit aj nejake testy som videl v casaku, kde tesco paliva vysli lepsie ako shel tak som na to kaslal a zacal som nejako chodit len ale len na tu Jet-ku a vsetko v poriadku nikdy som s autom kvoli palivu problem nemal.
potom som kupil co mam do teraz 530da 142kw a tankoval som dalej na Jet-ke terajsi Lukoil a nemam problem do dnes. No raz som sa bavil s nejakym mechanokom o aditivach a ja som mu hovoril, ze Vifko ake super je po odcitanych Vasich skusenpstiach tu na klube a on mi protirecil, ze nieje az take fajn, skusal s nejakym zakaznikom Vif oproti cajatrolu tda. A to tak ze ho rozmiesat s naftou, jedno aj druhe a ze cajtrol sa pekne spojil s naftou a vifko furt ostalo na spodku velmi tazke ho bolo zmiesat..dalej to nebudem rozoberat ake to ma alebo nema dopady v nadrzi a bla bla bla tak som si povedal v tuto ostatnu zimu ze skusim ten kajstrol. Lial som ho, bol som spokojnucky ako dobre robim autu az pokial mi mezacal po prvom starte vybrovat motor, zlakol som sa ky fras mu je. Po chvili sa nejak spametal a potom dalsi den zase a zase....tak jedina zmena ktoru som spravil bol ten kajstrol tak uz som ho nedaval a prestalo. Tak som si povedal ze kaslem ja na vselijake aditiva. Tankoval som len naftu nic som do mej nedaval a vzdy len s Jjtky teraz uz lukoil a bolo dobre a je dobre aj nadalej...
takze len taka moja skusenost k v power, shellke, aditivam a vybrovaniu motora po nich....
alasol gaja
este jedna vec casove obdobie je 4roky s bawom a predtym nejake 3 s pezotkarom...
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: diagnostika v mmracing

Štvrtok, 8. Mája 2014, 17:21

:lol: #-o
 
tomikadze
Autor témy
Príspevky: 1039
Registrovaný: 10.8.2010
Kraj: Bratislavský

Re: diagnostika v mmracing

Piatok, 9. Mája 2014, 10:07

johny_BMW napísal:
Nazdar ludia.
Chcem len napisat svoju skusenost k tomu vsetkemu co sa tu pisalo...
Tak najprv som mal 306 1.6 benzin 90konovka, moje prve a povedal som si, ze do nej ine ako v power 95 liat nebudem. Tak aj bolo isla celkom fajn, no nevedel som posudit az pokial raz som sa ponahlal skoro rano do roboty a najblizsie som mal vtedy este Jet-ku. Tak som nalial normal 95 a ked som nastartoval to bolo prekvapko. Motor normalne plakal co som mu to preboha dal, nevedel sa dostat na volnobeh len bublal na nejakych 550-600 ot. a volnobeh je t niekde na 900-950ot. Ale po par metroch sa obacil ale dalsie tankovanie som dal zase v power 95 a fakt som citil, ze bolo auto zivsie...tolko ku v power a shel a naviac jednalo sa o benzin.
neskor som tiez pocul hlasku ze shel je najvacsi shit aj nejake testy som videl v casaku, kde tesco paliva vysli lepsie ako shel tak som na to kaslal a zacal som nejako chodit len ale len na tu Jet-ku a vsetko v poriadku nikdy som s autom kvoli palivu problem nemal.
potom som kupil co mam do teraz 530da 142kw a tankoval som dalej na Jet-ke terajsi Lukoil a nemam problem do dnes. No raz som sa bavil s nejakym mechanokom o aditivach a ja som mu hovoril, ze Vifko ake super je po odcitanych Vasich skusenpstiach tu na klube a on mi protirecil, ze nieje az take fajn, skusal s nejakym zakaznikom Vif oproti cajatrolu tda. A to tak ze ho rozmiesat s naftou, jedno aj druhe a ze cajtrol sa pekne spojil s naftou a vifko furt ostalo na spodku velmi tazke ho bolo zmiesat..dalej to nebudem rozoberat ake to ma alebo nema dopady v nadrzi a bla bla bla tak som si povedal v tuto ostatnu zimu ze skusim ten kajstrol. Lial som ho, bol som spokojnucky ako dobre robim autu az pokial mi mezacal po prvom starte vybrovat motor, zlakol som sa ky fras mu je. Po chvili sa nejak spametal a potom dalsi den zase a zase....tak jedina zmena ktoru som spravil bol ten kajstrol tak uz som ho nedaval a prestalo. Tak som si povedal ze kaslem ja na vselijake aditiva. Tankoval som len naftu nic som do mej nedaval a vzdy len s Jjtky teraz uz lukoil a bolo dobre a je dobre aj nadalej...
takze len taka moja skusenost k v power, shellke, aditivam a vybrovaniu motora po nich....
alasol gaja
este jedna vec casove obdobie je 4roky s bawom a predtym nejake 3 s pezotkarom...


nikto sa nehada, ja som len pisal skusenost, len to potom chytil pan vesmiru a prilahlych oblasti msakac a bol frmol :mrgreen:
ako som pisal, vstreky sa dali dokopy, motor ide hladsie, kamos to tam leje 4tu nadrz a chvali a chvali, to bola cela pointa
 
tomikadze
Autor témy
Príspevky: 1039
Registrovaný: 10.8.2010
Kraj: Bratislavský

Re: diagnostika v mmracing

Sobota, 10. Mája 2014, 13:44

Takze podavacie.cerpadlo.vymenene a rozdiel..... tadaaaaa....nic.... diagnostika v mmracing.selhala... auto ide rovnako.... vysledkom.coho.je ze mam.nove cerpadlo.bosh a take iste bosh na predaj ktoremu nie je ani.holy prd :mrgreen:

Ak niekto.chce dajte.vediet
 
johny_BMW
Príspevky: 269
Registrovaný: 15.11.2009
Auto: BMW E39 530DA 142kw
Kraj: Košický

Re: diagnostika v mmracing

Sobota, 10. Mája 2014, 14:30

Ty mas teraz problem, ze ti vynechava na volnobehu a vlaznejsie taha?
K tomy vlaznemu tahu...popis to....ze ked mu das kapky tak poriadnejsie zacne tlacit priklad od 2500ot. ?
 
tomikadze
Autor témy
Príspevky: 1039
Registrovaný: 10.8.2010
Kraj: Bratislavský

Re: diagnostika v mmracing

Sobota, 10. Mája 2014, 17:46

ahoj, no ono je to tak sporadicky ten volnobeh...
su to jemne zachvevy po nastartovani.... iba chvenie ale aj to nie rytmicky ako ide motor ale obcas zachveje, po chvili sa to strati,
respektive preturujem, alebo chvilu idem mozno minutu a zrazu je to prec... nieje to ani tak vynechavanie motora len zachvevy.
Co sa tyka vlaznosti... pozorujem to tak ze na dvojku dam plny a auto samozrejme vyrazi zivo vpred, ostanem na kvalte pustim plyn vratim sa na povodnu rychlost, dupnem a zrazu auto vyrazi ako dive a potom uz ide stale.
akoby sa malo spamatat ze ideme a myslim to s tym plnym plynom vazne.
Ono uz nastupuje slusne okolo 2000 otacok ale oziva pr 2500 este trochu. Skratka ked mu nakladam akoby prvy dupnutie plynu nepochopilo to auto ze to fakt myslim vazne.... a potom zrazu sa spamata a ide sa...
 
johny_BMW
Príspevky: 269
Registrovaný: 15.11.2009
Auto: BMW E39 530DA 142kw
Kraj: Košický

Re: diagnostika v mmracing

Nedeľa, 11. Mája 2014, 10:23

Tak s tym chvenim to bolo u mna podobne, len ja som ho neturoval, ked nebol spokojny ani s volnobehom...trosku som len jemne pridal a nejako sa spamätal...a ja som to vyriesil tak, ze som prestal liat aditivum...ako som pisal vyssie, no ja som lial castrol tda nie vif....
K tomu tahu...skus si skontrolovat podtlakovr hadicky co su na ovladanie variability lopatiek turba...ja som mal pri vakuovom zasobniku jednu v ohybe uplne stiahnutu vymenil som a uz mi islo auto pekne od spodku...predtym ten pravy zatah az od 2500ot.
 
tomikadze
Autor témy
Príspevky: 1039
Registrovaný: 10.8.2010
Kraj: Bratislavský

Re: diagnostika v mmracing

Nedeľa, 11. Mája 2014, 12:26

ja to mam podobne, ale ako som pisal, ked sa spamata tak ide okamzite vybusne uz od 1900 otacok
 
johny_BMW
Príspevky: 269
Registrovaný: 15.11.2009
Auto: BMW E39 530DA 142kw
Kraj: Košický

Re: diagnostika v mmracing

Nedeľa, 11. Mája 2014, 13:08

No ved aby to spametanie sa nebolo, ze niektora stych hadiciek sa da nejako do kopi...ved len skontroluj..a ked tak je to najlacnejsia oprava ked nic tak ci sa nezadrhava samotny ventil, ktory je tym podtlakom ovladany...
 
tomikadze
Autor témy
Príspevky: 1039
Registrovaný: 10.8.2010
Kraj: Bratislavský

Re: diagnostika v mmracing

Nedeľa, 11. Mája 2014, 13:19

johny_BMW napísal:
No ved aby to spametanie sa nebolo, ze niektora stych hadiciek sa da nejako do kopi...ved len skontroluj..a ked tak je to najlacnejsia oprava ked nic tak ci sa nezadrhava samotny ventil, ktory je tym podtlakom ovladany...


jasne popozeram, len na diagu bolo jasne vidiet ze je slaby tlak paliva na tom podavacom cerpadle, preto vraj nema taky vykon ako ma mat, ako pisem vymenil som za nove ale auto ide uplne rovnako
 

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 28 neregistrovaných