... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

reklamne predmety bmwklub.sk
 
lajooriginal
Príspevky: 298
Registrovaný: 19.12.2007
Bydlisko: Žilina

Sobota, 20. Septembra 2008, 17:08

michalkubik napísal:
Caute, mam 320d, 136PS, dal som si nahrat upraveny softw., co zvysilo vykon o 25% (na 170PS).... je to sakra velky rozdiel .... na taketo chipovanie som pocul vela nazorov pozitivnych (od majitelov chipnutych aut) aj negativnych (od majitelov seriovych nastaveni r.j.), ale este nikoho som nepocul povedat .... "dal som chip a dotrtkalo mi to motor"

.... podtrzeno, secteno - CHIPTUNING DOPORUCUJEM

Michal

ja jedneho poznam
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Nedeľa, 21. Septembra 2008, 23:14

na sluzobnej octavi jebe turba jedno za druhym:)) no trochu v uvodzovkach, v 130 000km odislo prve, v 180 000 km uz zacina piskat druhe. Auto je prvy majitel r.v. 2005, robil to GX tuning zo 105 na 150 koni.

Problem nie je v nekvalitnom chipe ale vo velkom naraste vykonu. Preto radsej sa drzte menej je niekedy viac. Co sa tyka powerboxov, tie dvihaju vykon menej a mam iba dobre znalosti co sa tyka common rail motorov(uz som ich dost popredal:), niektore lacne powerboxy na VW PD motory su sity;_
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6558
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Nedeľa, 21. Septembra 2008, 23:49

mne odislo turbo na 530d pri 140tkm (pravych). A to bez chipu. Ale turbo neni vsetko, su tam aj ine veci ktorych zivotnost chip moze skratit.
 
Užívateľov profilový obrázok
bedo
Príspevky: 82
Registrovaný: 16.1.2008
Bydlisko: BA/RK

Pondelok, 22. Septembra 2008, 08:27

airbone napísal:
mne odislo turbo na 530d pri 140tkm (pravych). A to bez chipu. Ale turbo neni vsetko, su tam aj ine veci ktorych zivotnost chip moze skratit.

airbone ani mi nevrav;)) ja mam prave 130tkm za sebou;) no a dufam,ze nic neodide nikam....nech to aspon do jari pocka;)))
e39 530d 01/2002
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6558
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Pondelok, 22. Septembra 2008, 09:52

Ja som karu kupil ked mala 120tkm. Pri 135 som dal spravit kompletnu prehliadku a vymeny olejov a filtrov v BMW a zaplatil tam 550eur. A lala, jedneho dna v DE zaparkujem pred restikou, dam si veceru, pridem do auta, nastartujem a motor vydava zvuky ako dve kostry co sa je..., no toto, na plechu. Hukalo to ako policajna sirena a za mnou taky kudol dymu, ze ludia volali poziarnikov ze daco hori....
Rano hybaj do bmw, vymena turba, ucet bezmala 1500eur... A jazdim spokojne dalej :lol: 8) Aspon mam dusu na pokoji, zeby nemalo v nasledujucej kratkej dobe klaknut..... 8) :lol:
Ale su kary co najazdia cez 200tkm a turbo facha stale, potom staci aj repas co vyjde dvakrat menej ako nove.
Zrejme predchadzajuci majitel co mal moje auto bol kkt a daval mu kapky za studena, alebo to casto vypinal pri zeravom turbe. Zatial musim poklopat ze motor bezi ako hodinky.
 
Užívateľov profilový obrázok
coWon
Príspevky: 2646
Registrovaný: 21.5.2008
Auto: F48 20xd, G30 530xd
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Pondelok, 22. Septembra 2008, 12:14

airbone napísal:
mne odislo turbo na 530d pri 140tkm (pravych). A to bez chipu. Ale turbo neni vsetko, su tam aj ine veci ktorych zivotnost chip moze skratit.


cozeeee, ja sa akurat blizim ku 140ke ): teram mam cca 135...
rano za studena pocujem taky jemny, velmi jemny piskot, take daco ako keby sa niekde v dialke blizila sanitka (:
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6558
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Pondelok, 22. Septembra 2008, 15:14

coWon napísal:
cozeeee, ja sa akurat blizim ku 140ke ): teram mam cca 135...
rano za studena pocujem taky jemny, velmi jemny piskot, take daco ako keby sa niekde v dialke blizila sanitka (:


To moze byt naozajstna sanitka, alebo nejaka prasknuta hadica/tesnenie/intercoller.
 
Užívateľov profilový obrázok
k_michal
Príspevky: 359
Registrovaný: 18.7.2007
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: BB-LC

Pondelok, 22. Septembra 2008, 16:25

Chalani nestraste tu ludi, vsetko je to otom ako sa k autu spravate,
resp. ako sa k nemu spraval predosli majitel.
Turbo neodide len tak z nicoho nic, hlavne treba dochladzovat a aj zvolnit tempo pred cielom.
To ze odide turbo pri 140tis, o niecom hovori,
asi tak bolo na tom afte aj jazdene.
Obrázok
E36-328i coupe-ex
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12263
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

hm

Pondelok, 22. Septembra 2008, 18:28

k_michal napísal:
Chalani nestraste tu ludi, vsetko je to otom ako sa k autu spravate,
resp. ako sa k nemu spraval predosli majitel.
Turbo neodide len tak z nicoho nic, hlavne treba dochladzovat a aj zvolnit tempo pred cielom.
To ze odide turbo pri 140tis, o niecom hovori,
asi tak bolo na tom afte aj jazdene.



Presne...... :arrow: :arrow: :arrow: 8)
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
coWon
Príspevky: 2646
Registrovaný: 21.5.2008
Auto: F48 20xd, G30 530xd
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Pondelok, 22. Septembra 2008, 19:24

ja sa aj tak spravam k svojmu autu, na firemnych sa vysantim a vo svojom klidecek pianko
 
Užívateľov profilový obrázok
Mimo
Príspevky: 7943
Registrovaný: 23.9.2007
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Galanta Hodywood

Pondelok, 22. Septembra 2008, 19:30

:D preto netreba odkupovať použité firemné autá. naša fabia mala po 50tkm GO motora :lol: :lol:
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6558
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Pondelok, 22. Septembra 2008, 19:47

k_michal napísal:
Chalani nestraste tu ludi, vsetko je to otom ako sa k autu spravate,
resp. ako sa k nemu spraval predosli majitel.
Turbo neodide len tak z nicoho nic, hlavne treba dochladzovat a aj zvolnit tempo pred cielom.
To ze odide turbo pri 140tis, o niecom hovori,
asi tak bolo na tom afte aj jazdene.


Myslim ze turbo je suciastka ktora zakonite odide. Niekde pri 100tkm, niekde pri 140, niekde pri 190. Ale 300tkm ti nevydrzi, neboj sa, nech by si sa k nemu spraval lepsie ako k svojej zene. Je to suciastka, co sa opotrebuva tak isto ako ostatne casti auta.
 
Užívateľov profilový obrázok
k_michal
Príspevky: 359
Registrovaný: 18.7.2007
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: BB-LC

Pondelok, 22. Septembra 2008, 21:10

airbone napísal:
Myslim ze turbo je suciastka ktora zakonite odide. Niekde pri 100tkm, niekde pri 140, niekde pri 190. Ale 300tkm ti nevydrzi, neboj sa, nech by si sa k nemu spraval lepsie ako k svojej zene. Je to suciastka, co sa opotrebuva tak isto ako ostatne casti auta.


Mal som koncernove auto :lol: s vykonom 96kw ktore som kupil ked malo
najazdenych poctivych 75tis km, pri 100tis km som ho dal cipnut +-20%,
bolo to citit, ked som ho predaval malo 480tis km, turbo som na tom afte nikdy nepocul a vlastne som ani nevedel ze ho mam kedze snim neboli ziadne starosti, a v podstate s nicim.
Kupujuci neveril, take stastie uz asi nikdy nebudem mat :|
Nikdy som nechapal preco ostatnym piska turbo ked mne nie, no co, predal som,
kupil druhe a to piska, a uz som aj daval repasovat, akopec inych problemov...tak bábo raď.
Zaklad je asi kupit dobre auto s poctivymi km, a niekedy ani to nepomoze.
Obrázok
E36-328i coupe-ex
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6558
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Pondelok, 22. Septembra 2008, 22:37

tak to si mal velke stastie. Ja som mal koncernove auto 110kW V6 tdi a turbo sa menilo pri realnych 170tkm. A nebol ani chipnuty. Doteraz to auto jazdi zhruba s 350tkm a turbo zatial facha,ale uz ho bolo treba parkrat vycistit potom co sa zasekla naklapacka. Ale to je v poho, vstrekovace cerpadlo sa na tom aute menilo uz dvakrat a raz aj vacky.
 
Užívateľov profilový obrázok
Ritchey
Príspevky: 504
Registrovaný: 10.12.2007
Auto: BMW 530d
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: BN

Re:

Piatok, 8. Augusta 2014, 20:52

airbone napísal:
Ja som karu kupil ked mala 120tkm. Pri 135 som dal spravit kompletnu prehliadku a vymeny olejov a filtrov v BMW a zaplatil tam 550eur. A lala, jedneho dna v DE zaparkujem pred restikou, dam si veceru, pridem do auta, nastartujem a motor vydava zvuky ako dve kostry co sa je..., no toto, na plechu. Hukalo to ako policajna sirena a za mnou taky kudol dymu, ze ludia volali poziarnikov ze daco hori....
Rano hybaj do bmw, vymena turba, ucet bezmala 1500eur... A jazdim spokojne dalej :lol: 8) Aspon mam dusu na pokoji, zeby nemalo v nasledujucej kratkej dobe klaknut..... 8) :lol:
Ale su kary co najazdia cez 200tkm a turbo facha stale, potom staci aj repas co vyjde dvakrat menej ako nove.
Zrejme predchadzajuci majitel co mal moje auto bol kkt a daval mu kapky za studena, alebo to casto vypinal pri zeravom turbe. Zatial musim poklopat ze motor bezi ako hodinky.



dnes som menil stret turba garret na E39, ziaden problem s autom, vykonovo vsetko v poriadku, (vyslo ma to 200eur cca) akurat som si vsimol ze kusok z vyfukovej lopatky chybal

auto ma 250.000 km s povodnym turbom, sam som spravil 100.000km takze je to asi o stasti a ako sa kto chova ku turbu

teraz ako som vymenil tie turbiny v turbe rozmyslam o nejakom rozumnum cipe ale +20% t.j. nejakych 230 koni (z 193)

mate niekto nieco osvedcene na e39 530d?
Prílohy
IMG_3943.JPG
old turbo, still working
BMW E39 530dA 142kw M/p-black (Born in Dingolfing 07/05/2002) (adopted in 2009)

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 39 neregistrovaných