Štvrtok, 13. Marca 2014, 16:20
Zdravim chlapi, vyskytla sa nutnost menit simering klukovej remenice, aj tesnenie predneho krytu motora, cize krytu retaze. Vsetko som odstrojil, dal dole periferie naokolo motora, vykrutil skrutky dookolo krytu a tu nastal problem, ten poj..any inzinier dal jednu skrutku pod napinaciu listu retaze, cize clovek musi dat dole hlavu motora aby odmontoval krytku retazi? KO.OTI!!! teraz co? tesnenie je nutne vymenit pod krytkou ale nie pod hlavou. Ok ok trochu som sa musel je..t ale nakoniec som vybral napinaciu listu a dostal som sa k tej skrutke. Ale nemam vercajk na aretaciu vaciek a klukovky, podotykam ze spravil som si znacky na retazi a ozubeniach vaciek, napinak musel von, remenica kluky je dole aj tam som si poznacil polohu, ale neviem nikde najst nastavenie faz tych poondiatych hriadelov voci sebe. vsetko riesia cez aretacne pripravky boha!!! ako to zmontujem nas5? preco je to tak sprosto vymyslene?