Štvrtok, 12. Novembra 2015, 18:30
ako prve sa teda menil menic tlaku na turbe (cislo suciastky7229600) -auto sa berie lepsie a v aute necitit spaliny, o to lepsie ,no stale do 2000ot nema dobry tah..
-pozrel som sa teda na podlakove hadice vsetky som ich vymenil boli v otrasnom stave ,dal som vsade nove - auto ide lepsie ale az od cca 2200ot..do 2000ot slabota ani kolesa nepresmyknu..
( predpokladam ze ked boli uplne na sracku a aj derave --boli take aj pred 1000km ked auto este islo ako gula...nejak nechapem lebo s motorom doteraz problemy neboli )
- dalsi pokus bol vycisitit to cidlo na sani co je zozadu , podarilo sa, no auto stale lenive
-tak som ten stary menic tlaku ( co je vraj zly a bol na turbe + zlepsil vykon auto len o trocha ) dal namiesto toho co je pod sanim vzduchu , ten napojeny na erg --vysledok bol ze auto ma maximalne zhorseny vykon , ledvaj sa da rozbehnut , a na 5.stupni sa horko tazko dostane ku 90 km/h--ocividne mal mechanik pravdu menic bol zly ( teda podla tejto skusky )
- vratil som tam povodny co tam aj bol a auto sa vratilo na predosly stav ..ze teda stale do 2000 dobre netaha , od 2300 uz ide super
-skusil som este vymenit erg ventil co je na sani - nepomohlo ..
otazka znie, co mam este pozret??diagnostika neukazala nic asi nebola kvalitna
nasiel som tam este tretie cidlo ktore ma tiez take uzke 3,5 hadicky podlakove veduce k nemu - ma cislo 722341.00 - na nete nemozem ani najst ze by tam malo byt , a podla cisla to ani nieje na m57 motor ak ovsem dobre hladam
prosim pomozte kazda rada dobra