Tu je návod:
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htmTy máš síce starší typ chladiča, ale buď rád je lacnejši ako tie čo sa dávali na M52TU/M54
Ja so dával značku Nissens.
Ja som nedával dole ani vrtulu lebo som nemal taký velký klúč, tak ten plast čo chráni vrtulu sa mi podarilo pretlačiť okolo nej, ale neradím ti, to keďže by ti mohol ten kryt prasknúť. Hore držia chladič len dva take kolíky ako vidíš na obrázku. Ja som ešte musel povoliť tie trubky na servo čo idú do servo chladiča lebo mi zavadzali.Olej vypusti do nejakej flaše a daj už radšej nový, budeš potrebovať 2 litre.
Potom servo odvzdušni tak že keď naštartuješ vytoč kolesa zľava do prava a po pár otočeniach pojde volant krásne ľahko.Na chladičoch budeš mať zrejme dosť bordelu spredu tak to vyčisti pekne...
Keď som to spravil ja tak to dokáže hocikto zdravý a normálny...Ahoj