... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11355
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Piatok, 4. Júla 2014, 12:39

tych 3,8 je meranych cez inpu, nie spolahlivym analogovym meratkom

stale to u jana este riesime, neviem aky je momentalne status, cidlo na liste to nebolo, vcera sa montovalo cidlo na cerpadle
bmwcoding.sk
bmw maps 2023/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
BrunoSoprano
Autor témy
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Sobota, 5. Júla 2014, 00:38

jararak napísal:
tych 3,8 je meranych cez inpu, nie spolahlivym analogovym meratkom

stale to u jana este riesime, neviem aky je momentalne status, cidlo na liste to nebolo, vcera sa montovalo cidlo na cerpadle


no to bude mať haluz, ja som to dnes rozobral,lebo asi sa mi tam dostala niekde nečistota, vymontoval som tlakové čidlo z CR čerpadla poriadne prefúkal,je tam taký sosák na nom poriadne s tým pokrútil poprečistil. Takisto som odmontoval napájaciu hadičku z CR čerpadla, fúkol do nej,najskor išlo ťažko potom vystrekla odtial nafta a zasa poriadne prefúkal. všetko dotiahol dal naspäť,otočil klúčom na cca 30sekund,nechal poriadne odvzdušniť,druhý krát vypal zapal klúč,až pokial nebolo poriadne natlakované CR čerpadlo . A brrrrrrm, auto chytilo našupu bez klepotaček a kontrolka DDE zhasla, dnes som sa vozil cca 50km zatial všetko ide... Mám ponaučenie,že už nikdy nemám tlakomer napájať za filter ,ale pred filter,lebo nikdy nevieš,či nejaká miniatúrna nečistota mi takto vlasy postavila :shock: Zajtra nahodím ešte to čerpadlo nové pod nohami 4barové ,nech ho má tragač,ked si ho tak pýta.... Inak dnes mi predajca z intercarsu hovoril,že tie BOSCH sú už neni až také špičky,ako bývali, lebo že ich vyrábajú v malaysii a že mali zopár reklamácii na ne,že vraj lepšie sú PIERBURG alebo aj nejaké Kórejské JC AUTO ,že na tie im nechodia reklamácie...
 
csuka530d
Príspevky: 2048
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Sobota, 5. Júla 2014, 19:59

Vidis konecne si sa dopatral aj bez pomoci.

Inak staci zmerat ten tlak stredotlaku barometrom ma mat 5 az 8 barov pri vypmutom motore v v zavoslosti ci upchas hadicu z cr alebo nie . Preto 5 -8 bar.
Ak je tlak nad 3.8 tak je cerpadlo este teoreticky dobre.
1. Mozna chyba vylucena.
2. Odpojit cidlo z rampy .ked chyba pretrvava na vine je cislo 3 a to presne ten tvoj regulacny ventil na CR ku. :) na spicke je sitko (nie pri vsetkych su 2 verzie.) Z mikropilin z CR cerpadla sa sitko po rokoch upchava a nedokaze spravne regulovat tlak na CR ku. A vtedy zapise do RJ pressure on rail to high.
Tlak na raili priliz vysoky.
A motor chyta zvuk ako stare Uno z dovodu priliz vysokeho tlaku na vstrekoch. Ktore dostavaju napicu :)
Na regulacnom ventile je aj gumicka ktora praska a sposobuje chybu.

Toto je zhrnutie tvojho problemu ktory si uz davno mohol mat vyrieseny.

Ps: cerpadlo pod vodicom si zbytocne kupoval.
 
BrunoSoprano
Autor témy
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Sobota, 5. Júla 2014, 22:43

csuka530d napísal:
Vidis konecne si sa dopatral aj bez pomoci.

Inak staci zmerat ten tlak stredotlaku barometrom ma mat 5 az 8 barov pri vypmutom motore v v zavoslosti ci upchas hadicu z cr alebo nie . Preto 5 -8 bar.
Ak je tlak nad 3.8 tak je cerpadlo este teoreticky dobre.
1. Mozna chyba vylucena.
2. Odpojit cidlo z rampy .ked chyba pretrvava na vine je cislo 3 a to presne ten tvoj regulacny ventil na CR ku. :) na spicke je sitko (nie pri vsetkych su 2 verzie.) Z mikropilin z CR cerpadla sa sitko po rokoch upchava a nedokaze spravne regulovat tlak na CR ku. A vtedy zapise do RJ pressure on rail to high.
Tlak na raili priliz vysoky.
A motor chyta zvuk ako stare Uno z dovodu priliz vysokeho tlaku na vstrekoch. Ktore dostavaju napicu :)
Na regulacnom ventile je aj gumicka ktora praska a sposobuje chybu.

Toto je zhrnutie tvojho problemu ktory si uz davno mohol mat vyrieseny.

Ps: cerpadlo pod vodicom si zbytocne kupoval.



3,8 vytlačí našupu,pri ked som ho dal za filter tak 5,0baru vytlačilo bez upchatej hadičky Kámo,pri naštartovanom motore sa mi nepáčili tlaky iba od 1,9 do 2,5baru a ked som mu jebol tak to išlo až pod 1,0baru na na neutráli,to keby skúšam za jazdy,tak ide až na 0 barov,takže asi už bude chytené aj to podávacie čerpadlo alebo mu niekde utekajú tlaky ,ale nevím kde,ked za filtrom napriamo pomaly pretočí tlakomer a v téčku v obehu nevládze vytlačiť už pri otočení klúčika do kontroliek za 2,5baru.Dnes som sa k jeho výmene ešte nedostal,lebo tu pršalo,ale zajtra ho už vymením,ked zas nebude pršať. Lebo šak aj tlaky má také ako som písal,motor tak neštartuje na brnk ako by malo a nepustí motor za 4000otáčok aj tak a pri 3700ot už je cítiť že netahá a ked dojde na 4000ot,tak to robí jak na motorke obmedzovač tttttt,alebo jak na benzínových Baworákoch,taký obmedzovač podobný...takže problém ostal aj po vyčistení,akurát som si teraz všimol ked som odparkoval auto do garáže,že ked som vytiahol klúč zo zapalovania,tak 2sekundy trvalo ,kým zhasne motor.To môže robiť ten regulačný ventil na CR čerpadle?alebo čo je vzadu na rampe? Už mi to minulý rok robilo dosť často a potom pri predávkovaní VIFKOM a vyvození nádrže to zmizlo nejako sa to vtedy samé opravilo ale predčasný obmedzovač ostal :D Ale prvé začal ten obmedzovač,až chvílu na to to dlhé zhasínanie motora . VĎAKA
 
csuka530d
Príspevky: 2048
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Nedeľa, 6. Júla 2014, 08:32

To ze vytiahnes kluc a motor este bezi robi cidlo na rampe.
Aj ja som to uz ma.
 
BrunoSoprano
Autor témy
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje.. VYRIEŠE

Nedeľa, 6. Júla 2014, 16:18

csuka530d napísal:
To ze vytiahnes kluc a motor este bezi robi cidlo na rampe.
Aj ja som to uz ma.


ja viem ked som ho vtedy odpojil z rampy,tak zhasínalo hneď. Ale Podla mna aj ten regulátor tlaku paliva na CR čerpadle za to môže,asi som ho slabo vyčistil. Rozmýšlam,že ich vymontujem aj ten rampový aj ten na cr čerpadle a dám ich vyčistiť ultrazvukom do NR do DieselPlusu? tam repasujú trisky,tak toto by mali vedieť vyčistiť,ked vedia trisky, alebo ako sa to dá vyčistiť,však tam je také sitko ,ktoré neni šance vyčistiť ručne.
Inak chlapci,díky za rady, Hlavne ty CSUKA530d,staronovy a SimikTT. Tragač už ide do 5000ot :D Nové čerpadlo pekne bzučí ,počujem to až do auta a to staré bolo počuť iba ked som sa zohol pod auto,takže už malo pred porážkou... Som ho hned zobral na rovinku a dialnicu od radosti,na 1notke 50km/h,2ka 90km/h,3ka 140km/h,4ka 200km/h a 5ka 240km/h viac už nejde, teraz je to cítiť dobre s tým novým podávacim čerpadlom tú úpravu downpipe katalizátorov :) takže ,bolo to to podávacie čerpadlo nakoniec,čo spôsobovalo predčasný obmedzovač vplyvom toho že snímač tlaku paliva na filtry zaznamenal nízky tlak paliva vo filtry a dal pokyn riadiačke prrrrrrr a ubarala výkon motora.Ja som na to došiel skorej,že už ide do dochodku,ked občas vytočím motor do obmedzovača,aby som vyfúkol sadze z výfuku :thumbup: takže odporúčam občas dať plné bomby autu,aby vás niekde nenechalo trčat,lebo vela chalanov to zistí neskoro,ked nevytoča motor nad 2500otáčok celý rok a zrazu bum,nenaštartujú ... ešte raz vďaka za rady

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných