... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

reklamne predmety bmwklub.sk
 
BrunoSoprano
Autor témy
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Sobota, 21. Júna 2014, 21:36

TT-SIMIK napísal:
Seatak asi nevie ze bmw pracovny tlak stredotlaku je 3500-7500mbar(nameral som aj 8000 na novom)....vsetko pod tu hodnotu moze byt problem...ale si mlady a uc sa teda...:)))))daj vediet potom...


no jo,on robí benzínové cupri a také vw GtI a škoda octavia RS ,v tom je frajer,. Cuka530 mal pravdu ,že to pol barové čerpadlo v nádrži je tam iba na prečerpávanie paliva,som tomu nechcel veriť,tak som dnes rozobral vybral von pozrel som si ten systém čerpania paliva to stredotlakové čerpadlo má vývod čerpania v lavej polovici nádrže za spolujazcom a do toho polbarového ide trubka s hadičkou z druhej strany nádrže, čiže si cucá palivo z druhej strany ,je tam ozaj iba na prečerpávanie paliva v nádrži z jednej polovici do druhej a ja som bol stále v tom,že to 0,5barové dotláča palivo tomu stredotlakovému,lebo odkedy mi prestalo ísť,tak odvtedy mi začal ten predčasný obmedzovač ,takže sorry,som myslel,že to je inak :D Takže nakoniec si musím zakúpiť obidve čerpadlá,...
Ešte jeden dotaz, je nejaký špecialny vercajch náradie na uzatvorenie toho dekla nádrže na plaváku a čerpadle? Lebo ani za pána ho neviem naspäť našróbovať, mali ste to už odmontované? VĎAKA za rady
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Sobota, 21. Júna 2014, 23:02

No dobre, este ze si nas uistil ze to fakt len precerpava, bol som na vazkach. Otvara sa to pripravkom, alebo za pouzitia tzv. zdraveho sedliackeho rozumu, velkym srobovakom a kladivkom. (ta plastova objimka, nie plechovy dekel :shock: )
 
csuka530d
Príspevky: 2048
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Nedeľa, 22. Júna 2014, 08:48

Stredotlakove bosch stoji 160€ cca a nizkotlak okolo 90€

Ale ked ti auto funguje aj s 10 litrami paliva tak v nadrzi nemen.
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Nedeľa, 22. Júna 2014, 09:45

Ale do tristokonovej benzinovej cuprI kde 50kPa nezalezi stoja dvesto oba.. :mrgreen:
 
BrunoSoprano
Autor témy
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Nedeľa, 22. Júna 2014, 16:56

starynovy napísal:
Ale do tristokonovej benzinovej cuprI kde 50kPa nezalezi stoja dvesto oba.. :mrgreen:

neboj sa by nám ukázala výfuk všetkým taká cupra :D Haluz vyčistil som to sitkio na čerpadle,zložil som to nahodil správne tesnenie na nádž zadekloval a čerpadlo nabehlo pri otočení klúča. Ale to je sranda,že ked som napojil za filter hadičku s barometrom na pneumatiky zaeskapáskoval,vytlačilo ju v momente za 4,5 baru,pretočilo normálne ručičku na tlakomeri behom dvoch sekund, nemal som po ruke lepší barometer. potom som vypal som klúč vypustil tlak z hadičky ,znova pritoahol eskapásku ,odpojil konektor nádržového čerpadlo a znopva vytlačilo na 4,5 tam to ostalo vysieť ,už ju nevládalo pretočiť za 4,5baru,za pár sekund to natlakovalo, nové musí potom tlačit aj 8-9atmosfér,ked toto pred porážku tolko tlačí
 
csuka530d
Príspevky: 2048
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Nedeľa, 22. Júna 2014, 20:32

Porovnavat seat s BMW je hriech
Porovnavat benal s turbom oproti bmw tiez.
 
BrunoSoprano
Autor témy
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Nedeľa, 22. Júna 2014, 21:43

csuka530d napísal:
Porovnavat seat s BMW je hriech
Porovnavat benal s turbom oproti bmw tiez.


neporovnávam,ja len hovorím,že by sme ju nepredbehli ,som sa na takej vozil,mala by čo robiť M3ka :D ja som tiež na zadokolky, Baworáky ešte nepohrdnem Mercedesom alebo Lexus,jako tak ešte nisanny a japonské preplnované RWD coupe,ale najradšej mám BMW od 18nástich E12 528i,potom e34ku, e46ku som mal a teraz e39nu,už len len BMW, raz si to človek kúpi a už nechce inú značku,vyskúšal som aj dočasu aj VW ,ale vrátil som sa k bmw ,a špekulujem všelijako upraviť aj ja moju 530d aby mi nedávali výfuk hentaké vraždy RSi a cupry TDIčkové, a benzínové ani nehovorím :lol:
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12242
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Nedeľa, 22. Júna 2014, 23:28

Asi chodis na malo zrazov...:))))Cupry ostavaju daleko za bmw upravenymi..:)))Ale to je na inu debatu....:))))To tvoje sa da spravit na 250+ ale to uz spojka by isla k panovi ako prva,teda ak nemas automat....ten by isiel este skorej k panovi....:))
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
BrunoSoprano
Autor témy
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Pondelok, 23. Júna 2014, 12:39

TT-SIMIK napísal:
Asi chodis na malo zrazov...:))))Cupry ostavaju daleko za bmw upravenymi..:)))Ale to je na inu debatu....:))))To tvoje sa da spravit na 250+ ale to uz spojka by isla k panovi ako prva,teda ak nemas automat....ten by isiel este skorej k panovi....:))



Može byť,len tie Cupry sú o o dosť lahšie jak bmw,ale zasa to Donuzove 330d ,to je čistá kalamita,na to by už len tak bár čo nechytalo. Viem M57 sa Dá sa pekne spraviť,však len katalizatory som vytiahol a odstavil EGR a už minimálne 450nm-470nm + teraz mám,hned odspodku ide jak stíhačka,ked mám zaradenú dvojku zošlapnem pri 20-30km/h tak sa rozhrabe,a zadok ma predbieha ,ked neni drsný asfalt a to mám nové pneu 235/40r18 :D Kamaráti,čo majú e60,e90 tak sa čudujú,že im to tak nerobí auto hned doboku,že sa im nebere zo spodku tak :) To kebny ja mám e90 alebo e60 M57N,tak už dávno je dpf a katty +egr off však to musí o dosť lepšie naberať jak M57mička obyčajná :)
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Pondelok, 23. Júna 2014, 22:04

Tak to je dobre ze M57N nemas. :roll:
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12242
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Pondelok, 23. Júna 2014, 23:36

No donuzo uz teraz predbieha ine naposledy GTR-ko na carate...:)))Je to maniiiiiik..:)))
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
BrunoSoprano
Autor témy
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Utorok, 24. Júna 2014, 11:04

starynovy napísal:
Tak to je dobre ze M57N nemas. :roll:


a prečo né,čo si myslíš,že zabíjam tie motory? Občas mu naložím,nato je ten bavorák a zadný náhon,aby si si užil jazdu,nie stále ale občas dostane zabrať... Napríklad včera som bol na stk,a emisnej na emisnej som mal namerané hodnoty v roku 2012 pri 189 000km dymivosť 0,55 a norma je 2,5 a rozptyl hodnôt dymyvosti 0,15 a norma je do 0,5. Po dvoch rokoch a pri 241000km mi včera namerali dymyvosť 0,12 a rozptyl dymyvosti 0,06, podotýkam,že katalizátory sú vonku a Egr odstavené. Všetko pôvodné,trisky aj turbo, akurát robím pravidelný servis,filtre,odvetrávanie,olej mením pravidelne a pri každom tantovaní dávam dvojnásobnú dávku vifka,čiže do fullky nedávam 75ml vifka ale 150mm ,to je asi všetko . Technik mi včera skoro motor zadrel,čo nechcel veriť tomu,že mám lepšie výsledky ako nové TDička :D takže keby sa k tomu auto chovám zle tak by tie namerané hodnoty boli trošku v inom štádiu...
 
csuka530d
Príspevky: 2048
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Utorok, 24. Júna 2014, 17:42

TDI je uplne iny princip motora okrem najnovsieho co je CR ale oznacenie ma TDI.

Nemusis sa unasat bez aditiv mam rovnake hodnoty dymu . :D
 
Užívateľov profilový obrázok
Suit
Príspevky: 437
Registrovaný: 12.10.2010
Auto: BMW E61 535d
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Utorok, 24. Júna 2014, 18:21

Myslim ze starynovy reagoval na to DPF-OFF co si tam spominal. Jazdit bez DPF moze len s prepacenim curak. Ked niekto nema na vymenu dpfka, tak si nema take auto kupovat. A kto to vyhodi prec, tomu by som povinne navaril k vyfuku rurku a vyviedol do kabiny, nech si ten sajrajt cucha sam.
BMW E65 745D
EX VW Golf 7, 2.0TDi
EX BMW E91 325D
EX Renault Mégane III, 1.6dci
EX MB E300TD
EX E34 Tour 525TDs
EX Opel Astra F 1.4i
 
BrunoSoprano
Autor témy
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Utorok, 24. Júna 2014, 22:16

csuka530d napísal:
TDI je uplne iny princip motora okrem najnovsieho co je CR ale oznacenie ma TDI.

Nemusis sa unasat bez aditiv mam rovnake hodnoty dymu . :D


a tiež nemáš katty? Lebo ja som bol úplne prekvapený,že až nechápali sme s technikom ,že bez katov mám nenšiu dymyvosť jak s nimi :shock: som očakával že namiesto 0,55 čo som mal pred dvoma rokmi s katalizátormi, budem mať teraz bez nich ale 1,5 a mal som iba 0,14 normálne technik opakoval test,čo nechcel veriť tomu a vyšlo mu nakoniec ešte menej 0,12 :D

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných