... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, b0ris, barabas, alfi666
upir156 napísal:chip sa prejavuje prave pri vyssich rychlostiach, zhruba od 80 a viac... co som videl upravy pri TDI motoroch, tak sa zameriavaju na dost uzke pasmo, kde ten motor vie dat najlepsi vykon (notoricky problem TDI - v strednych pasmach super, dole a hore nic...)Tak z pevného štartu sme to neskúšali, ale myslím si, že by ma dal aj z pevného štartu. Sme sa na nej vozili 3 ľudia v aute a to auto malo neskutočný ťah. Večer sme išli domov z PN ja s kamošom na mojej 3-ke, on za nami a reku ho pojedujem. Začal som pridávať a on pri 160 sa vyklonil a obehol ma ako keby som ja začal brzdiť.
xener napísal:furt stale to iste dokoleckaa. polozis tych 10 litrov na stol alebo nie ?
blesk napísal:mal som chvilu, ale teraz tam mam povodny software... s autom som mal problemy (odisiel diferencial, turbo piskalo) tak som to chcel mat v povodnom stave, nech nikto nemoze povedat, ze problemy sposobil chip.stanley ty mas upravenu tu 328iX
blesk napísal:no, to praveze neviem.. na bimmerposte je vela pozitivnych ohlasov na upravy 28i, robi to kopec firiem a napriklad v USA sa vacsina aut predava vo verzii 28i a kopec ich je upravenych (pred tyzdnom som sa vratil z Kalifornie.. F30 28i tam jazdilo asi tolko, ako u nas skodoviek.. fakt boli vsade)ok, chapem. v tom pripade to F3x 328iX neni ani moc na chipovanie vhodne
blesk napísal:So servisom v Auto Palace nemam dobru skusenost, uz chodim len do Dunauta, tam je to vzdy pohodicka. Furt sa tam zakecame a sedim tam potom aj pol hodinu navyse :)to mi pride divne ze ak ppznas a riesis s Dunauto aj Auto-Palace Vajnorska ze by tomu nieco bolo, bolo to v zaruke a ty si si ti musel dat za vlastne opravovat. (podla vsetkeho dva showroomy kde sa da veci vyriesit).
Inak ja ked si nieco zistujem/zhanam na auto - diel ci upravu (momentalne mam obe auta ciste serie). Tak prrleziem uplne vsetko a zameriavam sa specialne ci sa vyskytuju nejake negativa, teda neorientujem sa moc tym ze na 100 autach to funguje bez problemov, ale ci sa nejaky problem vyskytol viac ako raz. Pozor este s prusermi sa chvali daleko menej ludi ako dobrou skusenostou. Kedze u F3x ide este velmi casto o auta v zaruke..
blesk napísal:mam 35 tisic km.kolko mas n atom km? Stale nerozumiem.
V tejto vete nevidim logiku pokial nemas vyse 100tis km a moze byt stav tvojho turba povazovany za mierne opotrebenie umerne poctu km.
"Problem je, ze BMW v Nemecku musi reklamaciu uznat, a na druhu vymenu turba to vraj este nie je"