... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1
ViktorDDD napísal:čísla bosch:
Tesnenie pod veko elektronickej hlavy čerpadla : 1 461 015 303
Tesnenie pod elektronicku hlavu čerpadla : 1 460 206 305
podľa nich to musia vedieť objednať v každom obchode s autodielmi, dokopy stoja 5-6€
ale po pretesnení potrebuješ diagnostiku na nastavenie, alebo poriadny cit k tomu, hoci to označíš netrafíš sa s tým presne na miesto stačí desatinka mm a už to ide blbo
ViktorDDD napísal:však ale dávku paliva nastavuješ pohybom elektrickej hlavy čerpadla, čiže tej vrchnej obdĺžnikovej časti, a pre výmenu tesnenia to musíš dať dole a potom keď to poskladáš tak tú hlavu môžeš posúvať dopredu-dozadu v rozmedzí pár mm tým nastavuješ dávku paliva
nemyslel som hýbať celým čerpadlom
luky2208 napísal:ak ti to tečie len z pod toho prvého vrchneho tesnenia tak to daj smelo dolu a nebude treba nič nastavovať ale nesmieš povoliť šruby čo držia aj spodnu časť musiš povoliť len tie ktoré držia vrchnu a len jedna jedina je spoločná a tou nič nepokaziš akurat že ak ju maš originál tak na nu potrebuješ špecialny kluč alebo na to niečo prispôsobiť.
ViktorDDD napísal:takže už sa chápeme![]()
keď dáš dole hlavu čerpadla tak budeš vidieť že tie diery pre skrutky v hlave sú vlastne drážky a hlava sa môže pár mm posúvať dopredu dozadu, keď posúvaš ku kabíne tak pridávaš, smerom k chladiču uberáš (keď sa dobre pamätám) treba to trafiť tak aby si mal dobrý voľnobeh, dobré štarty a dobrý výkon, a nedymilo jak v3eskaale najlepšie pomocou diagnostiky
luky2208 napísal:Hlavne treba trafiť taku polohu aby si to vôbec naštartoval a až tak sa to doladí !!!