ViktorDDD napísal:viete mi to vysvetliť čo to vlastne znamená ten výraz? videl som o tom niečo na youtube že zapol to chalan a dym ako z lokomotivy ale k čomu to vôbec je a ako čo to robí?
no vlastne ak co chces tak polopatisticky vysvetlit tak je to takto:
poznas tu malu kocku do ktorej ide hadicka zo sania ?? je to MAP senzor, tj snimac tlaku turba. Ten sluzi na to ze ked sa zvysi tlak v sani (tj turbo zacne tlacit) tak dava signal do riadiacky aby pridala naftu na cerpadle. Tento snimac je napajany 5V. Ak je tento snimac naplno vytazeny tak do riadiacky posle 4,97V co v podstate riadiacka vyhodnoti ako pretlakovanie a odpoji cerpadlo aby zabranilo zniceniu motora. Tj. podla tabulky pri 0,7bar ma davat 3,69V (to je vlastne plny vykon turba)
Takze ty tento snimac odpojis, a v stekry prepojis pin + a pin signal
o drotikom ... tym bude ti to davat 5V permamentnych ci bude auto na volnobehu abo plne zatazene no bude ti to padat do nudzaku. Ty potrebujes okresat tych 5V na 3,69 co sa robi prave tym odporom. Tak isto sa da nahradit tento staly odpor aj potenciometrom takze si to budes vediet viac menej nastavit rucne podla potreby.
A potom sa bude vlastne riadiacke zdat ze turbo ide naplno aj ked nejde a bude sa motor prechlastavat naftou.
:) Dufamze som sa nedoplietol .. To je v podstate ten
Evry mod ... len ten odpor spajkuju na ten signalovy kabel co ide od MAP senzora do cerpadla co by som nerobil tie kable mozu byt prezrete a neda sa to len tak lahko zas vratit spat a je s tym vela roboty.
napr on to ma aj cez vypinac cize vie to vypnut a ma tam aj potenciometer takze si vie to napatie nastavit ako potrebuje..
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... osw#t=120shttp://qcwo.com/technicaldomain/wp-cont ... at-mod.gifPiece a Hawk
