... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, SmartBastard

reklamne predmety bmwklub.sk
 
tukesko
Autor témy
Príspevky: 236
Registrovaný: 27.4.2014
Auto: x5
Kraj: Trenčiansky

BMW E53 4.4 210kw

Sobota, 31. Decembra 2016, 14:10

BMW E 53 4.4i Ahoj ma tu niekto taketo auto?
Ten motor zaujmaju ma nejake detaili na porovnanie. TN NM PN MY okolie dik
 
Užívateľov profilový obrázok
jurkyLE
Príspevky: 3091
Registrovaný: 17.7.2009
Auto: Volvo XC90 + BMW X5
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Levice

Re: BMW E53 4.4 210kw

Sobota, 31. Decembra 2016, 16:01

Mal som ten motor v E39, čo chceš počuť? Nekupujte to,údržba tá zruinuje a žerie to aj deti a značky okolo cesty
Ex Mercedes CL500
Daily Fabia RS
Mercedes SLK 320
 
tukesko
Autor témy
Príspevky: 236
Registrovaný: 27.4.2014
Auto: x5
Kraj: Trenčiansky

Re: BMW E53 4.4 210kw

Sobota, 31. Decembra 2016, 18:12

Mamho dlho som snim spokojny, aj ked nejaky muchy ma. chcel som porovnat ako ide chladenie kurenie a voda v expanzke. ako sa na tom jazdi porovnat to.
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11355
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: BMW E53 4.4 210kw

Sobota, 31. Decembra 2016, 21:17

co konkretne by si s nim chcel porovnat? mam ho asi 4 roky, nejazdim ho vela, vzdy bolo 2/3 auto doma.
bmwcoding.sk
bmw maps 2023/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Mischo
Príspevky: 54
Registrovaný: 14.5.2012
Auto: X5 e53
Kraj: Bratislavský

Re: BMW E53 4.4 210kw

Pondelok, 2. Januára 2017, 12:24

Mám ho aj ja. Motor a auto celkovo pokiaľ sú OK, tak zvezenie vynikajúce. Spotreba závisí dosť od nohy, krátke/dlhé trasy, leto/zima. Údržba je drahšia, je to V8, x veci tam je viac krát, alebo len na tento model (3.0d maju rovnaké veci ako v e46 alebo e38/9). Výmena oleja 100,- len materiál. Brzdy, tlmiče či nápravy sa dajú nájsť za rozumnú cenu v druhovyrobe. Automat je držiak, aj keď po 250 000km uz ide riziko poruchy hore. Chladenie, asi klasicky ako každé BMW, hadice expanzka, horšie je už len nechvalne známe valley pan, čo je robota na celý deň. Termostat zvykne pohnevat, hlavne elektronika, vodná pumpa vydrží tiež dosť. Jazda z hľadiska podvozku, pokiaľ je všetko OK, a sú dobré gumy tak auto toho zvládne vzhľadom na suv veľa. Komfort neviem, mám športový paket, vzadu vzduch a jazda na 19" je miestami uskakana hlavne v BA. Riadenie bez servotronicu je len pre chlapov, parkovanie da jemne zabrať. Inak stačí zadat do googlu "m62tu common faults" a človek sa hneď vie odpichnut na čo dávať pozor.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: dann0 a 29 neregistrovaných