no myslim si ze skor to bude cislo 3 pristineship.. kazdopadne tento chlapec dopadol urcite najhorsie zo vsetkych zainteresovanych ked dal za to viac jak 2 litre akoze auto jazdi a jazdit bude dlho, nic mu neni.. len okrem tychto priekupnikov to nikto nechce kupit, a ked to kupil aj za 3ku, tak je predpokladam v pici. taku sumu s takymi kilometrami by som sa ani neodvazil dat
xener nekupuj, to by si bol potom do roka za vodou uz..
Tak tak, v m3 mám precuchany volant, bočnicu na sedačke a o 30000km menej ako v e39 na ktorej interiér vyzerá trošku lepšie ako v tej e60, všetko je to o používaní a starostlivosti
kde sú tie časy keď hocijaké kachle natočili cez milión a nestálo to skoro ani za reč. Teraz sa strielajú bublinky pri polovici Ale nečudujem sa...ako sa mi vyjadril jeden nemenovaný technik v BMW: "Budte rád, že máte e39!"
veru veru, to si kde videl patricius hocijake kachle cez milion? mal som pol milionovu E39 a tam predchadzajuci majitel menil x veci, a vela veci aj viackrat.. myslim si ze toto auto by zvladlo dalsich 500K vpohode, ked bude jazdit na tom clovek normalne a bude sa starat o to..
OK, teda trochen mimo tému, mea culpa, sme na BMW klube. Mal som na mysli napr. staré W123 medvede a pod, ktoré s relativne "bežným" servisom(alternátor, štartér a podobné serepetičky) nabehali aj viac. Isto by sa s takým nikto nevybral na služobku, alebo na dovolenku, ale jazdili. e39 som spomenul len v anabáze- nové vs staršie.
tá 750ka je síce pekná, ale ten motor je taký nemastný neslaný... na 12 valec je to strašne lenivé... zrýchlenie len o trošku lepšie ako e39 530d :) ako nejaká frajerina víkendová je to síce fajn, ale to by som už skôr pozeral po niečom obratnejšom čo prinesie väčšiu radosť z jazdy :)