Utorok, 5. Novembra 2013, 10:24
Hallo, zamyslel som sa a vsimol som si aktualne v sekcii "Predaj" niekolko zaujimavych E9x v pomerne slusnom stave, no aj to, ze sa predavaju niekolko mesiacov-rok, a na poniektore nikto nie a nie ozvat sa. Zaujimalo by ma navyse, aka je podla vas asi cena takychto aut, aby odisli takpovediac zajtra.
Ja uz dlhsie hutam nad otazkou, co si aktualne ludia vazia viac, ci napr.:
- 2x novy Peugeot 208 za 16tis spolu s 5r zarukou a 5l spotrebou pre "oboch clenov rodiny",
- Novy ix35 za 16K EUR,
- alebo 1 x 6rocny bawo 3.0 s 200K km za 16tis, ...
Prinesie im 6rocna E9x taku pridanu hodnotu, ze ju zamenia za nove vozidla?, a budu naozaj radi?
Je riesenie pri predaji dat nizku cenu, len a len preto, aby sa auto skoro predalo?, Nedevalvuje to potom celu znacku a nedopadne to potom tak, ze rovnako ako M5 E39 v dobrom satave sa budu auta s hodnotou na inych trhoch okolo 15K+ predavat u nas za 7-8K EUR, a aj to horko tazko?
Ja som OBROVSKY fanusik BMW, no nikdy som BMW nemal ako daily car. Nepride mi premiova cena tychto aut v porovnani s prinosom uzitku, co ponukaju, ako dostatocna kompenzacia v porovnani s rovnakymi automobilmi inych znaciek z rovnakej triedy s -30% a viac nizsou cenovkou , pri len furikovani sa po meste sem a tam, pokial si to auto kupujem z "poslednych" penazi, resp. ako jednine racio auto do rodiny, alebo na leasing, a nie z prebytku. To je potom uz ale uuplne ina tema.
Urcite vacsina z vas tu nema to vase BMW ako daily car, ale uziva si ho ako w_end car.
Ako to citite/vidite vy?, hm?
Ex - Renault 5 TL, Renault 5 GT Turbo, Fiat Uno Turbo, Peugeot 106 1,6 GTi, Ford Focus ST, Impreza Sti (now)
Ex - BMW E30 325 Coupe
Ex - BMW E36 316 Compact
Ex - BMW M3 E36 3,2
Ex - BMW M5 E39
Ex - BMW M3 E46
Current: Non BMW (+ E46 Compact 2,0d)