... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Borisss

Re: M52B28 Realne moznosti upravy?

Pondelok, 30. Marca 2015, 15:31

Ja by som sa na to vykaslal.

Pokial toto nie je moznost, tak by som z toho spravil stroker na 3.0 pouzitim komponentov z M54B30, M50 sanie, ostrejsie vacky, obmedzovac niekde na 7 tisic, vyhodit visko, pouzit jednohmotu a tiez vyhodit Clutch Delay Valve (!). Co sa zvodov tyka, nekupoval by som nic drahsie ako Raceland v modeli Long Tubular. Malo by to snad stacit na nejakych 250 koni a hlavne podstatne lepsie odozvu motora.
 
Užívateľov profilový obrázok
EBOLA
Príspevky: 4381
Registrovaný: 3.10.2007
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Re: M52B28 Realne moznosti upravy?

Pondelok, 30. Marca 2015, 16:03

250 koni? swap na m54b30 by bol v zaklade 231 koni, pouzit sanie m50 a antikat ladene zvody a musi z toho vydolovat viac.
 
Borisss

Re: M52B28 Realne moznosti upravy?

Pondelok, 30. Marca 2015, 16:15

Konzervativny odhad 8)
 
Užívateľov profilový obrázok
Dogg88
Príspevky: 6052
Registrovaný: 25.1.2009
Auto: n/a
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

Re: M52B28 Realne moznosti upravy?

Pondelok, 30. Marca 2015, 17:33

Easa prve auto co? Aj mne tak jebalo kedysi ze ho oturbim a hodim hadam vrtulu na strechu...potom pride vytriezvenie, auto predas, kupis silnejsie, predas aj to a kupis zas silnejsie a tak dokola...
Ja viem ze s prvym sa tazko luci, presiel som si tym...ale pride druhe, tretie, trinaste, tridsiate a budes vysmiaty.
Tlacit kvantum penazi do 528 a furt z toho bude 528... To je zbytocne.
Prid, preveziem ta na V8 a uz aj budes davat inzerat to ti garantujem :D
Klub tvoria ľudia, nie autá...
________________
W140 & S210 & E36 & E36 & E34 & GIII & C5 & 312
________________
Mám prázdny život a žiadnych kamarátov, preto sedím celý deň na internete, stalkujem ľudí a vnucujem im svoje správne názory. Marián K., Trenčín
 
Užívateľov profilový obrázok
Maco
Príspevky: 4541
Registrovaný: 5.11.2008
Auto: visavytena pajta
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: M52B28 Realne moznosti upravy?

Utorok, 31. Marca 2015, 06:09

Najlepsia moznost upravy aj najrentabilnejsia je to predat a lupit ine :D
bmwcoding.sk

BMWHJTRKLB
 
Užívateľov profilový obrázok
4dams
Príspevky: 813
Registrovaný: 21.10.2009
Auto: e34 TDS/A & e34 538i
Kraj: Zahraničie

Re: M52B28 Realne moznosti upravy?

Utorok, 31. Marca 2015, 13:16

Časy keď si z Favorita dostal bez turba dvojnásobný výkon s 50 000 sk a trochou zručnosti sú preč.
 
Užívateľov profilový obrázok
Arnold
Príspevky: 2086
Registrovaný: 13.1.2011
Auto: E36 E87
Kraj: Košický
Bydlisko: MI/PO

Re: M52B28 Realne moznosti upravy?

Utorok, 31. Marca 2015, 21:35

Z M52 nieje problém dostať výkon. Najjednoduchšia cesta je M50 sanie - uberie ti to avšak krúťak odspodu. Ďalej by som riešil ostrejšie vačky (kľudne S50 EU, len si pozháňaj dvojité ventilové spružiny z M50 nech sa ventily stíhajú vracať), ak by si dával väčšiu škrtiacu tak by som vyhodil váhu, preč visco, prechodnejší výfuk, jednohmota M20 (treba vymeniť veniec za pôvodný), kratší diff, znížiť hlavu, možno stroker na B30, vstreky M30B35 / M54B30 / S50B30 (čo skôr príde pod ruku), širokopásmovú lambdu kôli AFR, jednotku kDFi / VEMS / Megasquit a ekvivalenty a poriadne to odladiť. Pomohlo by S50EU ITB ale to by si potreboval redukciu na hlavu.

Skromný odhad výkonu je 270-280 koní.

Keď nič z toho, rieš kratší diff ;) Citeľne ti to zlepší akceleráciu za relatívne málo peňazí.
 
Užívateľov profilový obrázok
Maco
Príspevky: 4541
Registrovaný: 5.11.2008
Auto: visavytena pajta
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: M52B28 Realne moznosti upravy?

Utorok, 31. Marca 2015, 21:53

Alebo kup proste silnejsie auto :mrgreen:
bmwcoding.sk

BMWHJTRKLB
 
davtex
Príspevky: 217
Registrovaný: 24.11.2014
Kraj: Nitriansky

Re: M52B28 Realne moznosti upravy?

Utorok, 31. Marca 2015, 22:29

Ja po tuningu skutra, motorky a starych kachiel dam zapravdu tym, co tvrdili, ze objem nikdy nenahradis (pripadne este turbom :D). Ma to zmysel iba vtedy, ked si na 100% rozhodnuty, ze si to auto nechas aspon na par rokov, vies si vsetko spravit sam, pripadne s tym chodis na okruh. Potom hej, takyto tuning je fasa zalezitost, no riesil by som to pod jednym. To znamena motor cely von na par tyzdnov na dobry stojan - GO motora, pekne si porobis hlavu, vacky atd a ked to bude uplne hotove tak to hodit spat. Spravit si na to rozpocet a potom zhanat diely (nieco to potrva) a ked budes mat vsetko tak si nechat este nejake prachy na tesnania/sroby/naradie/nahradne auto a podobne a mozes ist do toho. Len ak nahodou uz teraz pokukujes po nejakom inom, silnejsom aute (4,4 napr.) tak si ho chod niekde ku klubakovi vyskusat a potom sa rozhodni, ci budes davat peniaze do tohto. Ja osobne som vedel, ze chcem e39 540i a kupil som nakoniec 528i, no srdce chcelo V8. A vedel som, ze keby kupim 540i a pcham do nej peniaze tak by som bol nasraty, ze som nesiel rovno do M5. Ale to uz je osobny nazor - na okruh by som urcite radsej siel s R6 namakanym ako s V8.
Pimped rides:
1999 e39 M5 ala uz som mohol mat Cayman
1996 e39 528iA ala projekt na ktory som sa vykaslal - na predaj za 1500e
2011 Peugeot 5008 1.6 THPala francuzsky Suburban - na predaj za 12500e
 
Užívateľov profilový obrázok
SurrendeR
Príspevky: 5328
Registrovaný: 25.5.2008
Auto: e36 328i Tour
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: NM/BA

Re: M52B28 Realne moznosti upravy?

Utorok, 31. Marca 2015, 23:36

Maco napísal:
predat a lupit ine :D

vidis, a este vydelas :lol:
 
Užívateľov profilový obrázok
gasp0
Príspevky: 1354
Registrovaný: 9.1.2009
Auto: e36 96 328i qp
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava-Druzba

Re: M52B28 Realne moznosti upravy?

Streda, 1. Apríla 2015, 08:21

Arnold napísal:
Z M52 nieje problém dostať výkon. Najjednoduchšia cesta je M50 sanie - uberie ti to avšak krúťak odspodu. Ďalej by som riešil ostrejšie vačky (kľudne S50 EU, len si pozháňaj dvojité ventilové spružiny z M50 nech sa ventily stíhajú vracať), ak by si dával väčšiu škrtiacu tak by som vyhodil váhu, preč visco, prechodnejší výfuk, jednohmota M20 (treba vymeniť veniec za pôvodný), kratší diff, znížiť hlavu, možno stroker na B30, vstreky M30B35 / M54B30 / S50B30 (čo skôr príde pod ruku), širokopásmovú lambdu kôli AFR, jednotku kDFi / VEMS / Megasquit a ekvivalenty a poriadne to odladiť. Pomohlo by S50EU ITB ale to by si potreboval redukciu na hlavu.

Skromný odhad výkonu je 270-280 koní.

Keď nič z toho, rieš kratší diff ;) Citeľne ti to zlepší akceleráciu za relatívne málo peňazí.


s50 eu vacku na m50 hlavu nedas :) okrem toho ze ma uplne ine sukolie tak je chytena medzi valcami a nie medzi palcami :) len aby niekto nenaletel kedze su na predaj aj pod 100 eur ... a m50 pruziny musis dat aj s hydrostelmi z m50, kedze m50 pruzina je dvojita, a m52/4 je kuzelova, domcekmi vaciek kedze hydrostely maju priemer 35mm vs 33mm u m52/4 a aj vo voditkach ventilov je rozdiel :)
 
Užívateľov profilový obrázok
Arnold
Príspevky: 2086
Registrovaný: 13.1.2011
Auto: E36 E87
Kraj: Košický
Bydlisko: MI/PO

Re: M52B28 Realne moznosti upravy?

Streda, 1. Apríla 2015, 16:19

No kdesi som čítal že to ide, tak aspoň viem že to je blud :D Hej o tých hydrošteloch viem, len sa mi nechcelo zachádzať do detailov

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných