... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK

reklamne predmety bmwklub.sk
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: M235i

Sobota, 6. Augusta 2016, 16:43

Suhlasim s Mpowerom, radsej budem mat par kil naviac a vybavu, ktora sprijemni jazdu.
Nie kazdy potrebuje ultimativne (max. odlahcene) auto na okruh... ale zase dat si na M-ko stresne okno na ukor karbonovej strechy je... minimalne trochu divne... :mrgreen:
Co myslis tym "iDrive 5"? To ma byt akoze to iste, co je teraz v G11? Myslel som, ze novy iDrive sa dava len do G11 7er a v ostatnych je NBT. Urob foto menu na obrazovke.
 
zollo
Príspevky: 418
Registrovaný: 22.9.2012
Auto: E60 535d
Kraj: Banskobystrický

Re: M235i

Sobota, 6. Augusta 2016, 16:52

@blesk - moja reakcia na foto co si sem hodil bola "do boha :-)" proste super volba auta + naviac, ze si siel do fungl noveho - respect!!
uzivaj, uzivaj a sem-tam sem hod neake foto+info aby sme vedeli o co prichadzame :-/
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M235i

Sobota, 6. Augusta 2016, 21:56

pre nna je M-ko uktimativne nacinie na zabavu. To ze uz v najholejsej vybave ako sa da objednat je to kompletne pohodlne auto. Ked som bol ochotny jazdit s ultimativnym aj ked trochu spartanskym Meganom RS 265 cup tak aj "hola" M3 je luxusne vybavene auto. Dvojspojka proste nie je pre mna to po com tuzim. Je efektivna ale citim lepsie prepojenie s autom s manualom a mozem sa s nim este "dovernejsie" hrat. Zaroven je manual o celych 40kg lahsi, plus dava autu pri odradeni ovela lepsi zvuk (strelba do vyfuku namiesto cudneho syntetickeho makkeho a dlho znejuceho "brrrrrmp".
Koza na bokoch sedaciek a stred ltka je pre mna ideal. Elektrika na sedackach je ni nanic kedze auto soferujem len ja a sedacku si raz nastavim a koniec. Velmi prijemny je dofuk bocnic a nastavenie bedrovky. Na relax si dat sirsie, pri ostrej jazdze si to zuzit.
ostatne tam je Profi navi, head up, Harman Kardon, adativne LED...
 
Užívateľov profilový obrázok
georgov
Príspevky: 165
Registrovaný: 29.11.2015
Auto: G31 540xi, G32 640xd
Kraj: Bratislavský

Re: M235i

Sobota, 6. Augusta 2016, 23:19

http://www.bmwblog.com/2016/05/18/bmw-m ... rive-july/

Ano, od jula je na vsetkych 1,2,3,4 idrive 5. To je novy z g11
G32 640xd Sophisto grey
G31 540xi Touring Blue
Ex F11 530d Touring Frozen dark blue
Ex F34 320d GT Sapphire Black
Ex F11 520d Touring Sophisto grey
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: M235i

Nedeľa, 7. Augusta 2016, 08:01

Blesk, ono to nebude az tak spartanske, ako si naznacoval... :mrgreen:
V podstate by mi na tom aute nic nechybalo, okrem tej dvojspojky (na tom sa asi nezhodneme).
Inak, preco M3 a nie coupe M4?
 
Užívateľov profilový obrázok
PristineShip
Príspevky: 3084
Registrovaný: 11.7.2016
Kraj: Trenčiansky

Re: M235i

Nedeľa, 7. Augusta 2016, 08:05

a M4 je o dalsich 23kg lahsia :)
 
Užívateľov profilový obrázok
upir156
Príspevky: 2314
Registrovaný: 25.11.2012
Kraj: Trnavský

Re: M235i

Nedeľa, 7. Augusta 2016, 08:07

Už 6000 krát písal prečo...
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M235i

Nedeľa, 7. Augusta 2016, 08:42

bruno uz som to pisal vyssie: M4 sa mi menej paci bocna linia. Znizena a na 20" vyzera uz super, lebo sa opticky skrati ale v serii a nebodaj na 18" mi to pride prilis dlhe. Takze som to zhodnotil prakticky- naco si kupovat auto ktore sa mi viac nepaci a ktore je menej prakticke a este za to priplatit 1tis Eur. Inak je to asi vec vkusu a toho kto si da M4 na 20" v Competition pakete tak to bude aj sexy. Plus bude to moje daily a sedan je o nieco menej okazaly a tym aj trochu nenapadnejsia.
Naposledy upravil/-a blesk v Nedeľa, 30. Októbra 2016, 09:50, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
PristineShip
Príspevky: 3084
Registrovaný: 11.7.2016
Kraj: Trenčiansky

Re: M235i

Nedeľa, 7. Augusta 2016, 09:11

mne sa tvoje auto velmi paci, k tomu ja mam len pozitivnu reakciu,
ale ze by to v modrej bolo nenapadne, to teda nemozes povedat, a je jedno ci coupe alebo sedan :)

akurat v piatok som prvykrat nazivo videl X1 v estoril blau v m pakete, co je jedina farba, ktora sa mi s m paketom paci na tom aute, a asi tak jeden den som nad tym uvazoval, a potom si povedal, ze nechcem na parkoviskach plnych prajnych Slovakov putat tolko pozornosti.
O styri miesta dalej parkovala cierna 911 GT3 s cervenymi kolesami. Takmer nikto sa neobzeral po tej 911tke, ale kazdy, vratane zien v zrelom veku s fialovym melirom, sa otocilo za tou modrou X1, a to velmi pravdepodobne ani nevedeli urcit znacku toho auta.
Nenapadny s tou m3 nebudes ani potme :). A to je dobre, bude lahke ta spoznat ;)
 
Užívateľov profilový obrázok
pistacik11
Príspevky: 4113
Registrovaný: 5.12.2009
Auto: 4 kolesa ma
Kraj: Zahraničie

Re: M235i

Nedeľa, 7. Augusta 2016, 10:07

blesk napísal:
bruno uz som to pisal vyssie: M4 sa mi menej bocna linia. Znizena a na 20" vyzera uz super lebo sa opticky skrati ale v serii a nebodaj na 18" mi to pride prilis dlhe. Takze som to zhodnotil orakticky- naco si kupovat auto ktore sa mi viac nepaci a ktore je menej prakticke a este za to priplatit 1tis Eur. Inak je to asi vec vkusua toho kto si da M4 na 20" v Competition pakete tak to bude aj sexy. Plus bude to moje daily a sedan je o nieco menej okazaly a tym aj trochu nenapadnejsia.
no zas s tou farbou by bola napadna aj felicia :) inac ako daily je m3 urcite lepsia volba, ja ci uz niekde idem na svojej m3 ci sestrinej pro-ceed, dost ma unavuje to nastupovanie/vystupovanie. A k holej vybave, m3 ma aj v zaklade na svk pomery tu vybavu dost slusnu, cloveku odchovanemu na oldschool alebo vidlakovi z vyhcodu (rozujmej mne, nemam problem ist po 10h smene 1000km na m3 sedackach a supertvrdom podvozku v e36 1000km v lete bez klimy a tempomatu) to pride ako iny vesmir, pre niejakeho burzuja typu vomack atd. by bolo malo aj priemerne vybavena f8x

inac chystas aj niejaky upgrade ako karbonove sanie, lipko pod naraznik atd??

najmä to lipko vie pekne pridat na looku, vid m3 mojho byvaleho spoluhraca
Prílohy
13312741_781780131959309_2365412431879938405_n.jpg
E65 745i pribehy-nasich-aut/e39-523i-winterauto-pohrebak-t110983.html
e36 M3 EVO http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-au ... 52201.html
E46 330d ex
E39 523i touring ex
e36 325i coupe ex
e36 325i sedan ex
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: M235i

Nedeľa, 7. Augusta 2016, 21:03

uz nejaku ďobu som si povedal ze ked budem vyberat nove suto, tak ho necham co najviac ako vyslo z tovarne. To som dodrzal u Meganu RS 265 cup a mam v plane sa toho drzat aj u M-ka.
Karbonove sanie urcite neplanujem, uz tam je funkcna karbonova vystuha pod kapotou, karbobova strecha a karbonovy kardan. Sanie ked som skusal rozne a u vsetkych aut co som mal tak to malo plus minus nula prinos (merane vzdy na brzde)-skors taka bizuteria na paradu.
Budem riesit druhu sadu diskov- bud este jedny 18" 513M alebo origo 19" 437M akebo 19" Apex ARC-8 (este sk sa nerozhodol)
Parada asi len v podobe M-Performance odtrhovej karbonovej listy na kufor. Hned zajtra ide na auto keramicka ochrana. No a potom jazdit a jazdit.
Na OEM narazniku sa mi oaci ze ma dole este gumenne listy- tie zachytia pripadne obrubniky. Karbonove lipko je tak na suto co jazdi len obcasne, nechcem niekde necht lipko aj s naraznikom
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3991
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: M235i

Pondelok, 8. Augusta 2016, 16:59

To karbónové sanie plne súhlasím s Bleskom, zbytočne vyhodené peniaze a este to bude schované pod kapotou :) inak ja by som určite riešil výfuk na tom, kde sa to da posunúť na uplne inú úroveň a tym pádom este večšia radosť stym jazdiť :) potom by určite tomu pomohlo vymeniť ľadvinky za vysokoleskle čierne Performance a takéto kozmetické somarinky a bol by som spokojný :) este by som na to kúpil JB4 ktorá nie len že pridá výkon ale aj dosť zlepší zvuk a nič už by tomu nechýbalo, dokonalosť :)

https://youtu.be/vCFWzzBHzIw
 
Užívateľov profilový obrázok
tvaroh
Príspevky: 1912
Registrovaný: 9.8.2012
Auto: Audi R8 quattro perf
Kraj: Bratislavský

Re: M235i

Nedeľa, 30. Októbra 2016, 08:43

Hľadám hľadám ale ako si sa dostal pri výbere od 235i k m3?
Hlavne ked na začiatku si písal ze mas aktuálne na novú 235 a nie na m4 ze preto nechces predvádzacie. Tak si zmenil len preto ze sa finančne zadarilo ci ta niečo výrazne odradilo od 235i?

Lebo kukam ze tam vlastne je možné mat manuál, adaptívne riadenie, adaptívny podvozok, samosvor co je dobrá kombinácia. Ja som ju jazdil bohužiaľ s klasickým podvozkom automatom xDrive co bolo docela veľké sklamanie
KÓDOVANIE F a G modelov v BA
Diagnostika a reset servisnych intervalov BMW Motorrad 2017+

U11 plugin
G02 BMW X4 EX
G31 BMW 5 tourig EX
BMW S1000r dynamic+sport paket EX
F48 BMW X1 xdrive EX
F15 BMW X5 xdrive EX
F22 BMW M235i M-performance EX PRÍBEH review str.45
F10 BMW 520d Mpaket EX PRÍBEH
E92 BMW M3 LCI akrapovic evolution exhaust PRÍBEH
E92 BMW 335i Xdrive LCI Mperformance EX PRÍBEH
E91 330xd EX
 
Užívateľov profilový obrázok
PristineShip
Príspevky: 3084
Registrovaný: 11.7.2016
Kraj: Trenčiansky

Re: M235i

Nedeľa, 30. Októbra 2016, 08:55

ale ved to pisal viackrat, ak si ja dobre pamatam tak 235 sa uz objednat nedala len 240i a tu nechcel, M2 sa ani objednat nedala, resp. dala ale ani by sa nedostal este so zakazkou do vyroby
 
Užívateľov profilový obrázok
tvaroh
Príspevky: 1912
Registrovaný: 9.8.2012
Auto: Audi R8 quattro perf
Kraj: Bratislavský

Re: M235i

Nedeľa, 30. Októbra 2016, 08:59

Sorry nešiel som uplne celých 17 strán nakoľko som prišiel po 7 kde boli len blbosti okolo interiérových list a posledných 5 už bolo čisto o m3 v každom prípade m3 je bomba a myslím ze s m235i neporovnateľne.

Nemajú náhodou aj tvoji kamosi (kolegovia) presne rovnaké m3? Ze máte 3 totožné?
KÓDOVANIE F a G modelov v BA
Diagnostika a reset servisnych intervalov BMW Motorrad 2017+

U11 plugin
G02 BMW X4 EX
G31 BMW 5 tourig EX
BMW S1000r dynamic+sport paket EX
F48 BMW X1 xdrive EX
F15 BMW X5 xdrive EX
F22 BMW M235i M-performance EX PRÍBEH review str.45
F10 BMW 520d Mpaket EX PRÍBEH
E92 BMW M3 LCI akrapovic evolution exhaust PRÍBEH
E92 BMW 335i Xdrive LCI Mperformance EX PRÍBEH
E91 330xd EX

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných