... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Avenger
Príspevky: 2367
Registrovaný: 22.10.2011
Auto: E46 320i 110kw
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin

Re: Eurotrip - rady a tipy

Štvrtok, 8. Augusta 2013, 18:55

Ak niekto pojdete do Pariza stavte sa v Metz krasne mesto aj ked trosku obsrane ako vsetky vo Fr ale je tam nadherna katedrala a blizko odtial je Verdun kde su Nemecke a Us vojenske cintoriny , odohrala sa tam najvacsia bitka v 1 svetovej a v tej pamiatkovej oblasti je to dost citit , az take zimomriavky
---------------
Aerodynamics are for people who can’t build engines. – Old Enzo
-----------------
Doska na cibulu
 
kosti123
Autor témy
Príspevky: 898
Registrovaný: 18.7.2010
Auto: e46 323Ci
Kraj: Košický

Re: Eurotrip - rady a tipy

Piatok, 9. Augusta 2013, 08:20

mno tak my vyrazame v nedelu skoro rano smer chorvatsko a tak dalej ako som pisal, priebezne sa budem snazit hadzat nejake fotky a na konci zhrnutie s presnym rozpoctom...
 
kosti123
Autor témy
Príspevky: 898
Registrovaný: 18.7.2010
Auto: e46 323Ci
Kraj: Košický

Re: Eurotrip - rady a tipy

Nedeľa, 18. Augusta 2013, 14:59

No tak sme dnes dorazili na col de turini, odliak budeme najblizsie tri dni vyrazat do monaca a nice a potom do svajciarska.... Zatial vsetko super, po navrate apravim podroby popis co a ako, zatial jedna fotka, miesto kde to bolo fotene urcite poznate z top gear ich vylete na col de turini....
Prílohy
image.jpg
 
kosti123
Autor témy
Príspevky: 898
Registrovaný: 18.7.2010
Auto: e46 323Ci
Kraj: Košický

Re: Eurotrip - rady a tipy

Streda, 28. Augusta 2013, 12:15

No tak sa hlasim po navrate z cesty po Europe s tym, ze prebehnem v kratkosti nejake detail pre tych, ktori by chceli ist na podobnu cestu. Prikladam aj tabulku s mojimi vypoctami nakladov na cestu a realne cisla spocitane po navrate, aby ste videli kolko to cele zhruba stoji 2 osoby, ktore nechceli byvat v najlacnejsich chajdach a isli na 2,5 litrovom benzinovom aute ☺ Takze podme na vec

Trasa:

Kosice – Chorvatsko(Umag) – Benatky (Mestre) – San Marino – Florencia – Pisa – Genova – Monaco, Nice (Col de Turini) – Svajciasko(Churwalden, okolo Lago Maggiore cez San Bernardino Pass) – Liechtenstajnsko – Stelvio Pass (cez Bormio) – Mnichov – Vieden – Kosice

Celkova odjazdena vzdialenost: 4223 km
Celkova spotreba podla tankovania: 8,5 l
Celkova spotreba podla palubaku: 7,8 l


Z Kosic sme vyrazali s plnou nadrzou a pri kazdom tankovani islo zase doplna, aby sme vedeli presne spocitat spotrebu. Na niektorych usekoch bola 7,6, v kopcoch a serpentinach vyskocila aj na 11, ale priemer je myslim si celkom dobry.
Pred cestou som pocital “worst-case scenario”, kde bola spotreba 10 l a priemerna cena benzinu 1,7 Euro, aby som vedel zhruba, ake maximum nas caka v ramci vydavkov. No a usetrili sme – vid tabulka nizsie.

Pri kazdom ubytku bolo jedno z hlavnych kriterii moznost parkovat tam, ideale zadarmo, co sa dalo vsade okrem Mnichova, kde sme platili 10 euro na noc.

Kosice – Umag (chorvátsko)
Cesta: po dialnici standardne pohodova, posledny kusok pre Umagom trosku cez dediny ale tiez pohoda. Umag je destinacia pre ludi ktori nechcu robit nic len lezat pri vode na kamenoch, je tam dot mrtvo, samy nemecky turista v karavane. My sme tam sli len preto, ze je to blizko Slovinskych hranic, aby sme nemali daleko do Benatok. Zdrzali sme sa 2 noci, akurat na zahriatie a naladenie sa na dalsiu cestu.

Ubytovani: http://www.booking.com/hotel/hr/hostel-emi.en.html

Obrázok

Obrázok

Umag – Benátky
Cesta: mimo dialnice. Tu som prvy krat pocitil, ze zadat do navigacie sposob vypoctu cesty SHORT je casto velka chyba, kedze kvoli niekolkym metrom je pocitac schopny vas previest cez neskutocne bocne ulicky a dediny.

Ubytovanie: V benatkach je draho, najdrahsie mesto z celej cesty, preto sme byvali v Mestre na penvivne a od hotela nam siel bus rovno do benatok za par drobnych. Na to ze je to vsetko taliansko tam vsade pracuju indovia a aziati..zaujimave.

Benatky: odporucam kazdemu aby sip red cestou do akejkolvek destinacie, najma historickej, pozrej nejaky dobry document o historii, lebo inak uvidi len gycovu fasadu, same suveniry a lacny business. Pre benatky odporucam toto (vsetky casti), aby ste vedeli na co sa tam vlastne idete pozerat, okrem mas turistov: http://www.youtube.com/watch?v=sH5O4jWmneg
Bez toho, aby ste si odmysleli komerciu z toho budete mat velmi malo.

Ceny: vsetko strasne drahe, ale n azaciatku cesty sme na to velmi nepozerali a za pol litra mineralky dali v restauracii aj 4 Eura.

Celkovo: nutne vidiet, ale nutne aj pripravit sa

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Benatky – San Marino – Florencia
Cesta: tu sme sa zase drzali mimo dialnice, do San Marina to bola pohoda po rovnych cestach, zo San Marina do Florencie popri dialnici to uz bola ina kava, pekna klukata cesta cez kopce, celkom prijemna na jazdnie, no spotrebu vam isto zdvihne.

San Marino: tadal sme len presli a naobedovali sa, dali opeciatkovat pas. Mesto posobi cisto, pekne, historicky, na kazdom rohu rpedavaju Katany a airsoftove zbrane za smieeesne ceny, Katanu nam kukali za 15 euro, no odolal som ☺ inak sa hore vyveziete bud autom alebo lanovkou, my sme sli lanovkou, kvoli zazitku a vyhladu. Idealne tam pridte zrana ked to nie je plne turistov, zazitok bude o to lepsi. My sme sa tak snazili dostat vsade a casto sa to podarilo, do 10:00 je vacsina miest este prazdna a da sa lepsie vychutnat.

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Dalej sme sli do Florencie

Ubytovanie: velmi pekny novy Bed and Breakfast mimo centra, no autobus chodil casto. Izby ciste, ranajky vydatke, vrelo odporucam: http://www.booking.com/hotel/it/alexand ... ze.en.html

Florencia: tu je co robit na niekolko dni, my sme mali jeden a pol, ale stihli sme vastne vsetko podstatne, presli sme aj Galeriu Degli Uffizi a pozreli sa aj Davidovi na bimbasa. Tiez to tu nie je lacne, no stoji to za to. Najma bio organicka zmrzlina na Piazza del Duomo. Ak sa chcete dostat do Uffizi galerie, idealne listky kupte predom cez net, inak umriete v rade. Nam predala listky skoro rano jedna japonka ktora mala 2 naviac a tak sme sa tomu vyhli. Na Davida listky nekupujte predom, ani nekupujte tie s 4 eurovim priplatok za skorsi vstup, v rade sa nestoji dlhsie ako pol hodiny, ide to celkom rychlo. Inak je to krasne mesto, da sa tam tulat po stopach Hannibala Lectera cele dni ☺ No a netreba zabudnut ani na hroby znamych ludi ako Michelangelo alebo Machavelli…

Ceny: lepsie ako v Benatkach.

Celkovo: nutne vidiet, len sa pripravte na to, ze najst v centre mesta supermarket je nadludske usilie – nam sa nepodarilo.

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Florencia – Pisa – Genova
Cesta: tu sme sli z casti po dialnici, kedze sme chceli byt v Genove skoro aby sme nieco videli, kedze sme tam ostavali len na noc. Z Florencie ide do Pisi takzvana Fi-Pi- Li cesta (Firenze – Pisa – Livorno) ktora je profilovo ako dialnica, len je zadarmo. Z pisi potom dalej dialnicou za asi 15 eur do Genova je to uz len skok.

Pisa: idealne zase prist cim skor, lebo budete mat na fotkach hordy ludi, ktori sa snazia podopierat vezu. Tu je zastavka tak na 30-50 minut, par fotiek a ist dalej, okrem veze a okolia tut oho vela nie je. No kto by sa ale nezastavil, ze? Parkovanie za benzinke na Via Pietrasantina je zadarmo a pesi je to k vezi asi 10 minut.

Obrázok

Obrázok

Dalej sme sli do Genova

Ubytovanie: okrem vyhladu no okolie to bolo dost o nicom, internat so stenami z papiera, kde je to samy backpacker: http://www.booking.com/hotel/it/ostello ... va.en.html ak sa da, najdite si nieco ine. My sme tam ostavali len jednu noc, tazke nas to az tak netrapilo.

Genova: okrem makety piratskej lode a fake domu Kristova Kolumba to nic nie je. Teda je, spina, bordel, priemysel. Nam sa to nepacilo vobec.

VAROVANIE: taliani seferuju ako posledne prasata, slovaci na nich nemaju. Smerovky neexistuju, jadne pruhy su orientacne, chodi sa ako sa chce a kde sa chce, vsade samy skuter a motorka, a tito su este vacsie prasta, tlacia sa vsade a musite na nich stale mysliet. Jazda po talianskych cestach je na nervy, vsade same obmedzenia, mimo obce 90 snad ani nepojdete, na dialnici sama 110.
Tu san am podarilo sundat deda na skutri, ktory si to spoza zakruty vypalil hlava nehlava presne v mieste, kedy sme prechadzali z pruhu do pruhu a suchol sa o vodicovu stranu a zdrbal sa z motorky. Samozrejme sa vymenili udaje o poistovnach, policajt co dosiel bol nanajvis mily a viac srandoval ako to riesil, pokuty sa nekonali, vsetko bolo v pohode, az na mierne meskanie na ubytko. Ale na motorkatov a CELKOVO v taliansku na cestach pozor.

Celkovo: Pisa fajn, Genova onicom

Obrázok

Obrázok

Genova – Col de Turini (Monaco, Nice)
Cesta: chceli sme ist po pobrezi mimo dialnice, no podarilo sa to asi len do 1/3, potom sme ostali visiet v zapche a kedze san am nehcelo tvrdnut, supli sme san a dialnicu. Zase nejakych 15 euro za usek po Ventimigliu.

Od Ventimiglie sa nam zacinala cesta podla Top Gear S10E1: http://www.topgear.com/uk/videos/worlds-best-road
Ubytovanie sme si nasli priamo na Col de Turini, a presli sme sit u cestu z oboch stran celkovo 6 krat ☺ velmi prijemne, ak sa neponahlate a mate zhruba hodinu a pol cas na cestu od ubytovania do monaca/nice. Cesta to bola pekna, miestami asphalt nie celkom cely, ale fakt len sem tam, inak pekne vyhlady a pekne zakruty. Odporucam.

Col de Turini: tu sme byvali v Hotel del Chamois: http://www.booking.com/hotel/fr/les-chamois.en.html

Velmi prijemny maly horsky hotel, majitelia su starsi par, velmi ustretovy, vyborne menu na veceru za prijatelnu cenu, vsetko domace + treti clovek do partie je velmi sikovny kuzelnik, ktory vas na cely vecer zabavi kartovymi trikmi. Naozaj velmi prijemne ubytovanie.

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Monaco:
K monaku par poznamok. Na parkovanie v Monte Carle je meista dost, parkovacich garazi je habadej, my sme parkovali pod oceanografickym muzeom za asi 15 euro na cely den. Okrem toho som si samozrejme prebehol F1 trat, niekde mam aj video, trvalo mi to asi 7 minut, kedze je premavka hustejsia ako pocas pretekov ☺ Inak je to velmi prijemne, ciste mesto, turistov tam bolo menej ako som cakal. Pobehali sme mesto, pofotili vyhlady a nakoniec zasli pozriet princovu zbierku aut, ktora stala za to, kedze vsetky boli v tip top stave ☺ Pikosky vyberiem na fotkach.

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Nice: strata casu. Okrem jednej promenady tam nic nie je. Ak chcete lacno parkovat, zajdite na P + R parkovisko, kde ked si kupite spiatocny listok na MHD aspon za 3 eura, parkovanie mate zadarmo, inak su vsade palky. To je asi jedno pozitivum z Nice. Maju tam vela muzei, ale co v nich je nikoho nezajuima, samy obskurny francuzsky maliar ktoreho nepoznate – teda aspon my.

Obrázok

Celkovo:
Col de Turini – urcite ano, prijemny zazitok
Monaco – urcite ano, treba vidiet
Nice – vynecah

Col de Turini – Svajciatsko (churwalden) cez San Bernardino pass
Cesta: Z francuzska sme sli do svajciarsko po dialniciach az po Locarno, potom sme s aim vyhybali, kedze sme chceli ist cez San Bernardino Pass mimo tunela, cez serpentiny. Dialnica po taliansku vysla dokopy 30 euro, dva useky, pomerne rychle ale dlhe. Vo svajciarsku iny svet!

Svajciarsko: vsetko ciste, ludia mili, soferi ohladuplni, cesty rovnucke, hladucke, auto akoby nad nimi letelo. Tam sa colveku ani nechce ponahlad, slapat na plyn. Po vzore Top Gear sme sli okolo Lago Maggiore smerom na sever a kochali sa vyhladmi.

San Bernardino: urcite si ho prejdite mimo novej cesty, mimo tunela, je to vlemi pekny priesmyk, mali sme stastie na premavku, tora bola pomerne riedka, takze sa dalo ist dobrym tempom pomerne bez stresu.

Obrázok

Obrázok


Ubytovanie: spali sme v dedinke Churwalden http://www.booking.com/hotel/ch/posthot ... en.en.html
Pekny rodinny hotel, vsetko super ciste, domaci privetivi, ochotni. Svajciarsko bola jedna basen. A benzin maju najlacnejsi.

Churwalden – Liechtenstein – Stelvio (cez Davos a Bormio)
Cesta: Toto bola hlavna cast celeho Top Gear vyletu. Znova, cesty vo Svajciarsku su super.

Liechtenstein: Vaduz je male mesto, tam sme to prebehli za hodinku a pol, aj s vystupom nah rad, spravili par fotiek a sli dalej.

Obrázok

Davos – Stelvio:
Toto bol zazitok. Cesta od Davosu je nadhera, cez krasnu dolinu a finalna cast smerom na Passo dello Stelvio zo zapadnej strany je ceresnicka na torte. Zasa sme mali stasti, ze bola premavka pomerne riedka, dalo sa ist aj celkom svizne.

Ubytovanie: byvali sme na chate Refugio Garibaldi http://www.booking.com/hotel/it/rifugio ... di.en.html
Je na kopci nad priesmykom, a lepsie sme si vybrat nemohli, je odtial krasny vyhlad na cele okolie, majitelia mili, cele velmi prijemne. A aj napriek vyske 2845 m.n.m. tam bola trenkova teplota, takze sme nemrzli.

Celkovo: ak budete mat sancu ist touto cestou, urcite chodte, nebudete lutovat.

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok


Stelvio – Mnichov
Cesta: rano sme vyrazali okolo 7:00, cesty prazdne a mohli sme si vychutnat serpentiny dole vychodnou castou priesmyku. Cez Rakusko chvilu po dialnici, chvilu mimo, nemecko na Mnichov dialnica, pohoda.

Ubytovanie: v mnichove sme boli zasa len jednu noc, ubytovami v Leto Motel http://www.booking.com/hotel/de/letomotel.en.html
Zasa velmi prijemny, cisty, moderny hotel nie uplne v centre, ale naokolo boli dobre restauracie.

BMW Welt
Hlavnou zastavkou v mnichove bola BMW Welt a teda aj museum a prehliadka vyrobnych liniek. Je to tam sama rodinka s detmi, ale aj napriek tomu sa daju celkom dobre osahat auta, posediet si, pofotit. Muzeum je plne kusok, ktore na ulici neuvidite ale aj takych v ktorych si vozite zadky denno denne.
Velmi zaujimava bola prehliadka fabriky, kde sme si za dve a pol hodiny prehliadli cely process vyroby F30, 31 a dokonca F32! Maju to velmi dobre spristupnene pre ludi – skupinky asi 30 ludi so sprievodcom. A ako vravim, highlight bolo vidiet vyrobu noveho 4koveho coupe.
Cena za prehliadku je prijatelna, ak ste student este prijatelnejsia, urcite chodte.

Celkovo BMW welt: oplati sa

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Mnichov – Vieden
Cesta: kompet cela po dialnici, no celu nemecku dialnicu sme sli v zapche. Nevadi.

Ubytovanie: vybrali sme si JuFa Hotel http://www.booking.com/hotel/at/jufa-wien.en.html kedze som vychytal 50% zlavu a vyzeral na fotografiach super – koniec koncov aj v skutocnosti. Jediny problem je kopec deti, a kedze ja a priatelka deti neznasame, trosku nam to liezlo na mozog. Kazdopadne vsetko ciste, ranajkych a vecera bufetove stoly s dostatocnym vyberom na to, aby sa clovek nenudil.

Vieden: nuda. Mozno to bolo aj tym ze to bolo prvy krat co sme za celu cestu chytili skarede pocasie, ale vieden nas nenadchla, neocarila. V porovnani s tym co sme videli pred tym to bola dost muka. Tak sme aspon zasli do Pratru na kolotoce, previezli sa starym ruskym kolom a potom este Prater Turm, najvyssi retiazkovy kolotoc na ktorom som bol a pri tom pocasi a vetre mi nebolo vsetko jedno. Ale zazitok to bol.

Celkovo: cakali sme viac

Obrázok

Obrázok

Vieden – Kosice
Cesta: standardna cesta aku poznate + vsade samy policajt.
Ca celu cestu po europo sme videli policajtov len zriedka, nikde nikoho nestopovali, nemerali, boli pritomni len ako prazdne odstasvene auta, alebo navigovali ludo po monaku ak zabludili, ale inak nic. Samozrejme, v bananistane Slovensko sme ich napocitali za cestu rakusko Kosice 10, z toho 9 hliadok bolo aktivnych, to znamena ze bud merali, zastavovali alebo mali odstaveneho nejakeho vodica. Ceresnicka na torte bola pokuta ktoru som dostal v Ziline za rychlost, lebo to by nebolo slovensko.
Takze potvrdilo sa mi to co som aj cakal, za policajtov na cestach je u nas najviac a pomahaju a chrania najmenej.

Celkovo to bola najlepsia dovolenka na ktorej som zatial bol, sto krat lepsie ako lezat pri mori 10 dni. Celkove naklady na osobu nepresvihli 1300 eur, takze ani take drahe to nebolo.

Auto sa drzalo stotacne, nic sa nikdy neprehrialo, spotreba bola uspokojujuca a na 4000 km si spapalo liter oleja, co je v norme a prihliadnuc na to, ze dostavalo do tych kopcov celkom zabrat.

Snad tu tato tema posluzi ludom ako odrazovy mostik pre podobne vylety, mozu sem pridavat vlastne tipy a odkazy, fotky, pytat sa.

Tak odo mna asi tolko ☺
Prílohy
Dovolenka.xls
excelovska tabulka s udajmi o km, casoch, spotrebe atd.
(44 KiB) 158 stiahnutí
 
Užívateľov profilový obrázok
j.matrix
Príspevky: 940
Registrovaný: 31.1.2012
Auto: BMW 320d E46
Kraj: Žilinský
Bydlisko: RK & BA

Re: Eurotrip - rady a tipy

Streda, 28. Augusta 2013, 15:01

velmi pekne spracovane :) poznamkaku svajciarsku, kedze som tam bol nedavno tri mesiace:
kazdemu kto tvrdi ze sme male svajciarsko tak nech sa tam ide pozriet a spadne mu sanka :mrgreen:

ja odporucam Grimsel (cca 2100) a Furkapass (2474 alebo tak tak nejako mnm), daju sa prejst naraz ako vylet ked ides clovek z luzernu, skvela cesta.

PS: aj radio funguje este?
 
kosti123
Autor témy
Príspevky: 898
Registrovaný: 18.7.2010
Auto: e46 323Ci
Kraj: Košický

Re: Eurotrip - rady a tipy

Streda, 28. Augusta 2013, 15:31

svajciarsko a slovensko nemaju naozaj nic spolocne, ci uz geograficky, kulturne, ludsky...nase tatry mozu ist do prdele.
Radio fungoalo celu cestu v pohodicke, nemam vyhrady, len ako som napisal vyssie, netreba davat navigovat mimo dialnic a k tomu SHORT, lebo uvidis take konciny krajiny, kam ani domaci nechodia :)
 
Užívateľov profilový obrázok
j.matrix
Príspevky: 940
Registrovaný: 31.1.2012
Auto: BMW 320d E46
Kraj: Žilinský
Bydlisko: RK & BA

Re: Eurotrip - rady a tipy

Streda, 28. Augusta 2013, 15:37

to ano, presne tak to funguje aby sa potvrdil vyrok:

navigacia vas zavedie do koncin o ktorych ste ani netusili ze existuju a potom vas zase z nich vyvedie :mrgreen:

inak po tych alpach maju vybudovane neskutocne cesticky, dediny vysoko v horach a zeleznice s milionom tunelov. bomba. tunele su aj u nas :mrgreen:
 
hessy

Re: Eurotrip - rady a tipy

Piatok, 30. Augusta 2013, 10:56

Hehe :D k tomu vyroku na talianskch soferov je to len o zvyku. Ja som tam jazdil rok a jazdi sa tam lepsie ako tu.. tsm plati len jedno kto je rychlejsi ide :lol: poslednu dobu ked som bol teraz v genove tak aj smerovky zacali ako tak pouzivat
 
Užívateľov profilový obrázok
Igmaus
Príspevky: 681
Registrovaný: 14.10.2012
Auto: G20 330dx
Kraj: Trenčiansky

Re: Eurotrip - rady a tipy

Piatok, 30. Augusta 2013, 13:53

Super vylet pobehal si toho celkom dost niekedy by som chcel skusit nieco podobne.
 
Užívateľov profilový obrázok
BinKooL
Príspevky: 337
Registrovaný: 15.2.2011
Auto: BMW E39 & E65
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Österreich

Re: Eurotrip - rady a tipy

Streda, 29. Januára 2014, 18:58

klobuk dolu, precital som si to znovu, lebo zaciname s priatelkou nieco podobne vymyslat, ale chceme do toho zakomponovat amsterdam :mrgreen:
Alles unter 6 Zylinder ist assi!
BMW E65 (730d) /285PS, 656NM/ >EX BMW E53 4.4i(s) >EX BMW E38 740iA >EX BMW E46 330iA >EX Opel Corsa GSi
 
Užívateľov profilový obrázok
AntiBiotik
Príspevky: 85
Registrovaný: 28.5.2007
Auto: E91 320d
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Presov

Re: Eurotrip - rady a tipy

Nedeľa, 26. Júla 2015, 22:05

Caves kosti123,
Nechal som sa inspirovat tvojim eurotripom a pozdravujem s Col De Turini z hotela Les Chamois :) ja pridam len zazitok z dneska, a neskor popisem moju trasu:

vecer o cca 21:00 sme dorazili na Col De Turini na hotelove parkovisko a vypol som hned motor (zabudol som ho nechat bezat a nechat vychladnut turbo) a isiel sa spytat na volne izby
veduci mi povedal ze je vsetko obsadene (pravdepodobne kvoli mojmu al-kaida vzhladu), tak som siel k auto ze pojdeme hladat dalej.
No po stlaceni start/stop tlacidla sa nic nedialo a auto nestartovalo a ani neukaozvalo ziadnu chybu, a zacali sme sa trapit ze co sa deje,
Uz som premyslal nad tym ze sme akurat cca 2000km od domova a v nadmorskej vyske 1600m je dost tazko najst bmw servis. Frajerka stresovala este viac.
Uz ma aj prestal trapit hlad a aj to ze nemame noclah.
Neskor k nam prisla domaca pani, tak sme jej povedali ze auto nestartuje, medzitym prisiel aj veduci a povedal ze pre nas teda vybavy noclah a ze zajtra zavolame BMW servis.
Pani domaca nam ale poradila, skuste opojit a pripojit baterku. To sme spravili, no auto aj tak nestartovalo a ani nehlasilo ziadnu chybu.
Tak sme zacali balit veci ze pojdeme teda na hotel a pre istotu som skusal start znovu. Vualaa a auto nastartovalo.
Betka bola stastnejsia ako ja tak uznala ze sa pojdeme aj najest za 16 eur na osobu. Predjedlo, konzervove maso, Menu Lazane a desert - kolacik s cucoriedkamy.
Bolo to to jedlo ktoreho chut vyspickovalo stastie ze auto funguje a este aj celodenny hlad to podporil.
Takze nakoniec nam BMWcko Vybavilo noclah a vsetko dobre dopadlo:)
BMW E91 320d 130@160kW/425Nm, Retrofits: FLA, Heated seats front | "OEM like" heated seats rear | TV | AV in | Raspberry-pi | Combox + USB | Snap-in | BMW apps (6FL,6NF,6NR) | Front PDC | Rear/Top view camera | Custom HiFi with DSP | High cluster white LED | Custom ambilight...

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] a 86 neregistrovaných