viktorko22 napísal:Kto je výrobcom Racer dipu ?
Lebo : RACER DIP® is a registered trademark of company Plastonic s.r.o a náhodou Plastonic a poPlastuj má toho istého konateľa ? t.z., že to bolo vyvinuté na SVK ?
Tak je jasné, prečo je stokrát lepší ako Plasti Dip - nedehonestujem, ale je to bludný kruh.. vyvynieš niečo (úrady neklamú), tak je nad augustové slnko jasné, že na to nebudeš kydať hnoj..
Ide o to ze poplastuj je nas ehop ktory robi MOC.
Je jasne ze na to nebudem kydat hnoj, no bol by som potichu a prezentoval by som to ako LOW cost nahradu ak by to bolo tak.
No som sam nadseny ake vysledky tento produkt dosahuje, a ako su spokojny nasi zakaznici. Vobec som to necakal, a pred rokom ked sme si povedali ze ideme do toho som nepredpokladal ze vysledok = RACER DIP bude tak kvalitny produkt.
Aj ked musim povedat ze od zaciatku sme sli dotoho tak ze nebude sa setrit na kvalite ba naopak ciel bol jasny - maximalna vydatnost, maximalna odolnost, maximalne krycie vlastnosti pri zachovani zakladnych atributov ktore by mala splnat tekuta folia na automobili: odstranitelnost bez poskodenia co najviac typov povrchov, elastickost a ochrana pred fyzickym a chemickym poskodenim.
Pre pana Banned:
PD a RD maju spolocne iba 2 zlozky:
CAS: 64742-89-8 (benzinove rozustadlo) a CAS: 78-93-3 (butanon), v oboch pripadoch ma mensie zastupenie na objem kvapaliny RD. S tym ze vsetky zvysne zlozky ktore tvoria vlastne gumovu/silikonovu zlozku su totalne ine, samozrejme aj pouzite pigmenty atd.
Cize tvrdenie ze RD je zahusteny PD je pre mna prvotriednou urazkou, klamstvom/pripadne dojmom cloveka ktory nema ani narodne povedomie ani cit pre kvalitu.
ViktorDDD napísal:viem že z KE, ale vieš, bohatá štvrť - vysoké ceny
taký lak čo vyzerá po 5rokoch ako grc sa strieka za 5stoviek, za 1000ku to už vyzerá fajn
no ja som zatial nemal tu cest, viem kolko stoji box, kolko sotja filtre do boxu a kolko stoji kvalitny lakernik. No nehovorim ze to nie je mozne hlavne ak mas znameho. Stretol som sa s lakovackou aj za 1200 eura kde chalan plakal ze si radsej mal dat dip a keby ze mu ho dodrbu tak to strhne dole. Pravda ale ze z tych 1200 dostal potom zlavu na 900..
A teraz aby som nebol OT:Dnes som volal s dopravnymi inspektoratmi, vysledok:
nova informaciaNa dopravnych inspektoratoch maju nariadenie: vyzadovat certifikat o docasnej farbe potvrdeny servisom (nie garazovym jozkom) na VIN automobilu, a taktiez musi byt na aute kdekolvek viditelna aj povodna auta. Ako priklad mi bolo uvedene: "ak bola povodna farba auta cierna, a prestriekane je dipom do bielej, tak musi byt napriklad strecha cierna pre identifikaciu vozidla" v takom pripade staci 12Eur kolok a dopise sa docasna farba. V pripade ze sa nesplna akakolvek podmienka z vyssie uvedenych je potrebne ist na kontrolu originality (70-100Eur) a az potom na DI kde treba este zaplatit 12 Eur kolok.