... všetko o BMW ...
tvaroh napísal:za mna ti poviem, ze kto picuje na 520d ma najskorej doma daku e36 a mal by sa zobudit do tohto tisicrocia, dnesna 520d u F10LCI ma tolko koni ako ich legendarna E39 530d cize vykon uplne v pohode, spotreba da sa ist pod 5l, priemer cca 6l (bez xdrive), nad 8 nedas nikdy, ci maju zlu vybavu? neviem ja mam soft close, velku navi, elektricke sedacky, lepsie audio, adaptivne svetla, jedine co by mi mohlo chybat je head up displej, aktivny tempomat som zamerne nechcel a pri jazdenke ho asi moc ludi hladat nebude nakolko bez HP ked tuknes predok tak si zarobis v radovo tisicoch
520d teda N47 mali v prvych rokoch problemy s retazami myslim ze od 7/2011 bol iny dodavatel, resp odvtedy na tento pripad neplatil bmw service bulletin, taktiez mali podla mna prve rocniky problem s tym ze tahali do strany atd, ja som nic taketo neregistroval, rozvody su tiche, ale 20 000e vidim bud v zakladnej vybave alebo dobre vylietanu kde problemy budu
ja osobne pojdem do 520d kludne znova a to asi tak ze jak vysla teraz g30 su dobre ceny na skladovky popripade davaju velke zlavy aj na posledne kusy a vezmem 520d mpaket LCI v pekne nalozenej vybave a tam je uz novsi motor 190koni G47 si jak sa vola :)
este dodam, ze 530d radi melu tie cerpadla vstrekovacie = oprava 8000eur co je horsie jak vymenit raz rozvod u 520d ked bude hrkat, tiez M47 mali problemove rozvody aj ked myslim ze F10 uz sa to netykalo