... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Hugino
Autor témy
Príspevky: 4077
Registrovaný: 5.3.2012
Auto: E61&E70
Kraj: Bratislavský

E70 LCI

Nedeľa, 14. Augusta 2016, 23:53

Nazdar hoši.

Známy nejak pokukuje po takejto opache, bol som na jeho žiadosť jednu pozrieť a rád by som mal nejaké info a report od používateľov tohto presúvadla.

Bola to 4.0d 225kw - pripájam VINko : LL560280
Otázka č.1 - motor je ako natom? Reťaz a také veci + turbá. Je to N57, tam už moje znalosti až tak nesiahajú.
Otázka č.2 - Iné kurvítka? Elektrika a tak : pár ľudí mi doslovne pičovalo na 70tky, že horšie autá už nie sú a ďalší zas, že lepšie auto nemalo, takže neviem.
Otázka č.3 - Keď som išiel, tak som počul taký valivý hluk ako ložiská, ale podľa majiteľa boli menené, auto má styling 333 20" a gumy boli už také na dojazd, mohli to robiť oni? Lebo jazdil som aj zimné v lete a podobne a ešte som takto gumy nepočul (samozrejme nie v takom rozmere ako tu 275/40 a 315/35..)
Otázka č.4 - Nejaké ďalšie veci, načo dávať pozor + ešte možnosť retrofitovať niektorú funkčnú časť výbavy : napr. zadnú kameru, ktorá tam neni a tak.....

Díky moc za postrehy :wink:
E70 X5 4.8i
E61 530d LCi
Ex E39 540iA Touring " Alles unter acht zylinder ist sozial..."
 
Užívateľov profilový obrázok
futy
Príspevky: 915
Registrovaný: 1.10.2009
Auto: C180w205
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: E70 LCI

Pondelok, 15. Augusta 2016, 08:23

N57D30B 2011 má hlavný náčelník vo firme od nova. O auto sa stará asi tak, že čo vypíše Idrive to robí. Pri cca90t výmena polomotora v záruke, vravel že nemalo výkon dal do Atopalace a basta, nedostal náhradné vozidlo a mal ho tam cca 2mesiace. Pri 190t v pal systéme piliny, komplet výmena pal.systému aj s nádržou cca 7,5t €myslím. Pri 210t km remenica. Teraz má cca 245t a tieklo turbo, očistili v servise aby behal 1000km a potom skontrolujú, až mu vypísalo kontrolku motora, núdzový výkon a bude výmena turba (že iba 1ného mu povedali cca 2t €). Okrem toho 2x zadné LED svetlo sa menilo. Xenónové výbojky sa menili pri 190tkm a okolo 200t sa pretesňoval zadný dif. A teraz to možno prečo, kto poznal v ZA pumpu 3H tak keď bol v ZA tak vždy natankoval, inak bežne Jurki, Metro a Gas v BA. Inak mu to jazdilo bez problému.
BMW 523i F10- som bez vrtule
Audi A4B8 TFSi- sa minulo už
VW BORA 1,6 16V- ex
 
Užívateľov profilový obrázok
Hugino
Autor témy
Príspevky: 4077
Registrovaný: 5.3.2012
Auto: E61&E70
Kraj: Bratislavský

Re: E70 LCI

Utorok, 16. Augusta 2016, 08:44

Diky futy, nikto ďalší nemá odjazdené na týchto LCIčkach a poradil by?
E70 X5 4.8i
E61 530d LCi
Ex E39 540iA Touring " Alles unter acht zylinder ist sozial..."
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7486
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: E70 LCI

Štvrtok, 18. Augusta 2016, 22:19

N57S, podla stylu jazdy casom zozerie obe turba, retaz to az tak nepapa ale nie je odveci ju skontrolovat...
Inak klasika HPFP radsej preventivnu vymenu, ten hukot mohli byt gumy, hlavne ak su tam RFT....lubi este tiect rozvodovka
treba to riadne skontrolovat, kazda blbost stoji stovky eur

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 53 neregistrovaných