Utorok, 27. Septembra 2016, 19:32
v autorizovanom servise ti spravia fakturu ako lusk z jedneho plastoveho naraznika a jednej kapoty. vymena dvoch dielov so sebou obnasa ukony na tri A4 strany, demontaz, montaz kazdeho srobika, lakovanie... ked mna na VW Golf vyslo zo zadu buchnute auto v servise na 2800 EUR, a menilo sa fakt len 1 zadny naraznik (300 EUR diel) a zadna kapota/piate dvere (450 EUR diel). Cize diely 750 a vyse 2000 bola robota okolo, dost si uctovali ze premontovanie cuvacich senzorov, parkovacej kamery atd., ale tieto iste veci budu aj na kazdej slusnej F10/F11, a hodinove sadzby su o par eur vyssie na BMW 5er ako VW Golf (aj ked zial, nie o vela, v neprospech majitelov Ludovitovych vozidiel).
Dnes mas inak najlepsie ked ti po aute prejde parny valec ak sa uz ma nieco stat, lebo sa robi fakt vela totaliek koli drahym opravam, lebo pre poistovne je to lepsie - zostane vrak s vysokou zostatkovou hodnotou a v riti si ty ako majitel auta.
4000 oprava ak bola naozaj v autorizovanom servise to mohlo byt fakt nic..aj ked suma tomu na prvy pohlad nenapoveda, je to zial smutna realita cien klampiarskych a lakovacich prac v autorizovanych servisoch.